جلوه‌های وحدت شیعه و اهل سنت در راهپیمایی 22 بهمن
کد خبر: 3789379
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه:

جلوه‌های وحدت شیعه و اهل سنت در راهپیمایی 22 بهمن

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده با اشاره به جلوه‌های وحدت شیعه و اهل سنت در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: ۴۰ سالگی را در حالی جشن می‌گیریم که مردم و مسئولان شور انقلابی را به معنای واقعی کلمه درک کردند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه در اجتماع حماسی راهپیمایی ۲۲ بهمن تربت‌ جام با اشاره به جلوه‌های وحدت شیعه و اهل سنت در این راهپیمایی، گفت: ۴۰ سالگی را در حالی جشن می‌گیریم که مردم و مسئولان شور انقلابی را به معنای واقعی کلمه درک کردند.
وی با اشاره به زبان‌درازی برخی از سران آمریکا از جمله جان بولتن، مشاور امنیت ملی آمریکا در جمع ضد انقلاب‌های فراری و منافقین که جشن فروپاشی ایران را قبل از سال ۲۰۱۹ در تهران خواستار بودند، افزود: مردم ایران اسلامی به کوری چشم دشمنان بار دیگر قدرشناسی خود را از آرمان‌های امام(ره) و شهدا به رخ جهانیان کشیدند و با حضور میلیونی علی‌رغم همه کاستی‌ها و مشکلات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خارجی زدند.
علیزاده با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ۴۰ سالگی انقلاب به معنای پیر شدن نیست بلکه پخته شدن و بالندگی انقلاب است، افزود: طنین بانگ الله ‌اکبر و سردادن شعار‌های حماسی و انقلابی مردم نشان از پختگی، عزت و اعتلای دین، شریعت نبوی و قرآن در جای‌ جای جهان دارد که به برکت عزم راسخ ملت ایران در حمایت از تفکر و آرمان‌های امام راحل تا به امروز تودهنی بزرگی به دشمنان قسم‌خورده این نظام زده است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه تصریح کرد: اگر انقلاب روح‌الله در این ۴۰ ساله هیچ خدمتی برای مردم نکرده باشد همین‌ که سلطه اجنبی‌ها نوکر، کفار و مشرکین را از این کشور و مسلمانان جهان قطع کرد بزرگ‌ترین خدمت به اسلام و قرآن و شریعت نبوی است.
حجت‌الاسلام علیزاده با بیان اینکه ذلت و خواری ایران قبل از انقلاب باعزت، استقلال و آزادی امروز قابل قیاس نیست به‌طوری ‌که دست ۶۰ هزار مستشار نظامی و غار‌تگر آمریکایی حق توحش هم می‌گرفتند، یادآور شد: با تولد انقلاب اسلامی دست مستشاران نظامی آمریکایی و... از سر این کشور کوتاه و عزت، استقلال و پیروزی برای ملت مظلوم ما به ارمغان آمد.
وی اظهار کرد: بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران از حیث سیاسی و عقیدتی دمیدن روح آزادگی و عزت توأم با ظلم‌ستیزی و مظلوم یاری است که به‌واسطه آن کشور‌های نظیر فلسطین، لبنان، عراق، سوریه و... از انقلاب روح‌الله رمق گرفتند و در مقابل ظالمان و حامیان آمریکایی و اسرائیلی تا امروز مقاومت و ایستادگی کردند.
وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین مؤلفه‌های سربلندی ایران اسلامی که نامش را با عظمت در بلندای جهان قرار داده «عزت و قدرت» است، گفت: امروز این مؤلفه‌ها پرشورتر، قوی‌تر و امیدوارتر از گذشته را در اختیار داشته و به نصرت الهی ایمان و اعتقاد راسخ داریم.
این مقام مسئول با بیان اینکه دشمنان ما از خودشان چیزی ندارند و با شعار اسلام به جنگ مسلمانان آمدند، توصیه کرد: دشمنان قسم‌خورده به اسلام، قرآن، انقلاب و شریعت نبوی؛ اسلام وهابی، داعشی، انگلیسی و آمریکایی درست می‌کنند که اگر اتحاد، هم‌گرایی، هم‌افزایی و انسجام اسلامی نباشد هر روز بر مشکلات افزوده و طمع گرگ‌های در کمین بیشتر از گذشته ظاهر می‌شود.
علیزاده با اشاره به مطالبه‌های رهبر معظم انقلاب از مسئولان که راه‌حل مشکلات اقتصادی ریشه و نسخه داخلی دارد، یادآور شد: متأسفانه برخی مسئولان این کشور به‌جای اینکه تکیه ‌بر ظرفیت‌های داخلی داشته باشند از رهگذر مذاکره‌ها و سند‌های گوناگون استعماری، استثماری و استکباری می‌خواهند به نان ‌و آبی برسند و جز خوشحالی دشمنان هنر دیگری ندارند.
وی اضافه کرد: این گره‌ها با پایان دادن به بی‌تدبری‌های داخلی و کشمکش‌های سیاسی، تفرقه، تشتت و... که همیشه برای این کشور سم بوده؛ حل می‌شود.
علیزاده بیان کرد: بهترین دلیل پیروزی به‌حق شما ملت ایران بر آمریکا، بیرون راندن رژیم ۲۵۰۰ ساله ستم‌شاهی و تلاش آنان برای بازگشت پسمانده‌های رژیم سلطنتی و ربع پهلوی‌ها بر این کشور اسلامی و انقلابی ۴۰ ساله است.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه گفت: در این ۴۰ ساله اگر غفلتی کردیم چوبش را هم خوردیم از امروز که به رشد و تکامل و پختگی رسیدیم دیگر مردم خطا‌های مسئولان را نمی‌بخشند، چراکه دیگر آزمون ‌و خطا نداریم.
حجت‌الاسلام علیزاده با بیان اینکه همه باید نگاهشان به انگشت اشاره مقام معظم رهبری به‌عنوان ترجمان خط امام راحل باشند، تأکید کرد: بزرگ‌ترین پیام آمدن مردم در همه صحنه‌های سیاسی و... به‌ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن با این شعار و اعتقاد که وحدت ما، ایمان ما، عزت ما، اقتدار ما، استقلال ما، آزادی ما، ماندگاری ما و جاودانگی این ملت درگروی اطاعت محض از محور وحدت و سکان‌دار این نظام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله ‌العالی) است.
یادآور می‌شود، مسئولان و مردم تشیع و تسنن تربت‌جامی در راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن با پیمودن حدفاصل میدان شهدا تا میدان امام رضا(ع) با سردادن شعار‌های حماسی و انقلابی و ابراز قدرشناسی از آرمان‌های شهدا، امام و رهبری، خشم و انزجار خود را به رُخ دشمنان خارجی کشیدند.
علیرضا سروی
انتهای پیام

captcha