حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اتمام حجت با مسئولان بود/ وقت پاسخگویی به مطالبات است
کد خبر: 3789543
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
حجت‌الاسلام سالک:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اتمام حجت با مسئولان بود/ وقت پاسخگویی به مطالبات است

گروه سیاسی ــ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: مردم با حماسه‌آفرینی خود با مسئولان اتمام حجت کردند و الان زمان پاسخگویی به مطالبات بحق آن‌ها به ویژه در بحث‌های معیشتی و گرانی‌ است.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا؛ ضمن تجلیل از حضور باشکوه مردم سراسر کشور در راهیپمایی یوم‌الله 22 بهمن، این حضور را از جنبه‌های داخلی و بین‌المللی دارای پیام‌های روشنی دانست.

وی با بیان اینکه باید از این ملت بی‌نهایت تشکر کرد، گفت: بصیرت بالا، قدرت دشمن‌شناسی، دفاع جانانه از انقلاب اسلامی و اسلام و تبعیت و اطاعت از رهبر معظم انقلاب شاخصهای ملت بزرگ ایران است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تأکید کرد: این حضور پیامی ویژه برای مسئولان در قوای سه‌گانه داشت؛ مردم با این حماسه‌آفرینی با مسئولان اتمام حجت کردند و الان زمان پاسخ‌گویی به مطالبات به حق آن‌ها به ویژه در بحث‌های معیشتی و موضوع گرانی‌ است؛ مردم وظیفه خود را به خوبی انجام دادند و مطالبات خود را نیز شفاف اعلام کرده‌اند.

عضو کمیسیون فرهنگی در ادامه در ادامه به پیام‌های حضور باشکوه مردم در راهپیمایی برای دشمنان به ویژه حاکمان آمریکا اشاره کرد و گفت: مردم برای چهلمین بار به آمریکا نشان دادند که وحدت آن‌ها حول محور ولایت، پاسخ محکمی به همه یاوه‌گویی‌هاست؛ یعنی آمریکا، اسرائیل و اذناب آن‌ها امروز هیچ‌کاره‌ هستند و کسانی که برای آینده دنیا تصمیم خواهند گرفت مردم ایران و مسلمانان‌اند.

سالک اضافه کرد: آینده جهان به نفع مسلمانان پیش‌ خواهد رفت و آینده اروپا و آمریکا، مشابه اتحادیه جماهیر شوروی خواهد بود و دچار فروپاشی درونی خواهند شد که به رهایی مردم از بندهای استعماری و کاپیتالیستی منجر می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: وقتی مردم بیدار شوند، پایه‌های حکومت‌های ظلم از هم پاشیده خواهد شد. در چهاردهمین شنبه اعتراضات فرانسه شاهدیم که این اعتراض‌ها در حال گسترش به سایر کشورهای اروپایی از جمله بلژیک و انگلیس است.

انتهای پیام

captcha