«سلوا»؛ استارت‌آپی برای توزیع غذای سالم روستایی
کد خبر: 3789557
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳

«سلوا»؛ استارت‌آپی برای توزیع غذای سالم روستایی

گروه سلامت ــ استارت‌آپ سلوا با همت جوانانی خوش‌فکر و با انگیزه مذهبی به توزیع غذای سالم روستایی در نقاط مختلف کشور اقدام کرده است.

«سلوا»؛ استارتاپی برای توزیع غذای سالم روستاییبه گزارش ایکنا؛ استارت‌آپ سلوا به همت جوانانی خوش‌فکر و با انگیزه مذهبی به توزیع غذای سالم روستایی در نقاط مختلف کشور اقدام کرده است. این اقدام علاوه بر درآمدزایی برای جوانان و اشتغال‌آفرینی برای روستاییان، به فرهنگ استفاده از غذای ارگانیک و سالم کمک می‌کند. 

بنابر این گزارش، سلوا در سال 1395 فعالیت خود را در زمینه تولید، تأمین و توزیع محصولات سالم آغاز کرد. پس از مدتی این مجموعه در اکوسیستم «کسب‌وکار اجتماعی» رشد کرده و در این بستر دو هدف اجتماعی توسعه مصرف محصولات سالم از سوی خانواده‌ها و همچنین توسعه کسب‌وکارهای خانگی و روستایی را دنبال می‌کند.

درحال حاضر بیش از 200 قلم محصول سالم در دسته‌بندی‌های عسل، شیره، حبوبات، برنج، روغن، چاشنی، نوشیدنی، ارده، حلوا، نان، پروتئین، خشکبار، لبنیات و میوه در سبد محصولات سلوا وجود دارد که از سراسر ایران و عمدتاً از روستاها و تولیدکنندگان خانگی تأمین می‌شوند. 

تمام اقلام سلوا براساس معیارها و استاندارهای سلامت و کیفیت، کارشناسی و تضمین می‌شوند. همچنین فروش محصولات سالم از طریق اپلیکیشن سلوا انجام می‌شود و به دست خانواده‌ها می‌رسد.

انتهای پیام

captcha