ثبت‌نام طرح قرآنی «هدایت ثقلین» در یزد آغاز شد
کد خبر: 3789717
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹

ثبت‌نام طرح قرآنی «هدایت ثقلین» در یزد آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه قرآنی ثقلین یزد از آغاز ثبت‌نام در ترم جدید طرح قرآنی «هدایت ثقلین» در همه سطوح مقدماتی، پیشرفته و تکمیلی خبر داد.

حسین قادری، مدیر مؤسسه فرهنگی هنری قرآنی ثقلین یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد، اظهار کرد: از علاقه‌مندان به حضور در ترم جدید طرح قرآنی «هدایت ثقلین» در همه سطوح مقدماتی، پیشرفته و تکمیلی ثبت نام به عمل می‌آید.
وی ادامه داد: نام‌نویسی از داوطلبان در این طرح تا اول اسفندماه سال جاری ادامه دارد و طبق دوره‌های گذشته، این طرح به صورت غیرمتمرکز در سطح مناطق، مساجد، حسینیه‌ها، پایگاه‌ها اجرا می‌شود.
قادری با اشاره به اینکه دوره فوق با محوریت آموزش روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، ترتیل، ترجمه و مفاهیم تشکیل می‌شود، عنوان کرد: زمان برپایی کلاس‌ها با هماهنگی اهالی هر منطقه و به صورت جداگانه تعیین می‌شود.
مدیر مؤسسه فرهنگی، هنری و قرآنی ثقلین یزد تأکید کرد: مبنای برپایی و آغاز کلاس‌ها نظر اکثریت متقاضیان اهالی منطقه است و علاقه‌مندان یزدی برای حضور در این دوره می‌توانند در ساعات اداری با واحد آموزش مؤسسه به شماره ۷-۳۶۲۲۷۵۷۶ تماس بگیرند.
یادآور می‌شود، دفتر مرکزی مؤسسه ثقلین در شهر یزد، خیابان امام خمینی(ره)، روبروی شاهزاده فاضل، انتهای کوچه شهید پاک‌نژاد(کوچه ۲۳) واقع شده است.

ثبت‌نام طرح قرآنی «هدایت ثقلین» در یزد آغاز شد

انتهای پیام

captcha