آماده‌سازی دانش‌آموزان امیدیه برای شرکت در مرحله مسابقات قطبی قرآن
کد خبر: 3789951
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸

آماده‌سازی دانش‌آموزان امیدیه برای شرکت در مرحله مسابقات قطبی قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دانش‌آموزان دختر و پسر شهرستان امیدیه که در مرحله قطبی مسابقات قرآن کریم حضور دارند با شرکت در کارگاه‌های آموزشی برای حضور در مسابقات آماده می‌شوند.

شرکت 90 دانش‌آموز در مسابقات قطبی قرآن کریم

مریم حسن‌زایری، مدیر دارالقرآن امام علی(ع) امیدیه، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: دانش‌آموزان برگزیده مسابقات قرآن شهرستان امیدیه در مرحله قطبی این دوره از مسابقات در استان خوزستان شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: مسابقات در 12 رشته قرآنی شامل قرائت، تحقیق، ترتیل، حفظ عمومی، حفظ ویژه، احکام، اذان، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، تفسیر، مداحی، انشای امام زمان(عج) و انشای نماز با حضور 39 دانش‌آموز دختر و 51 دانش‌آموز پسر برگزار می‌شود.

حسن‌زایری گفت: به منظور آماده‌سازی دانش‌آموزان اعزامی به مرحله قطبی کارگاه‌های آموزشی از اول بهمن‌ماه یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها ویژه پسران و دوشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها ویژه دختران به صورت هفتگی از ساعت 16 تا 18 در دارالقرآن امام علی(ع) در حال برگزاری است.

مدیر دارالقرآن امام علی(ع) امیدیه بیان کرد: دانش‌آموزان قرآنی امیدیه 15 تا 18 اسفندماه به مسابقات مرحله قطبی قرآن کریم که در بندرامام خمینی(ره) برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

انتهای پیام

captcha