اسلام؛ تنها راه نجات بشریت
کد خبر: 3790155
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

اسلام؛ تنها راه نجات بشریت

کانون خبرنگاران نبأ ــ جانشین فرمانده یگانهای ویژه ناجا در یادواره 78 شهید نیروی انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت: تنها راه نجات بشریت اسلام است.

اسلام؛ تنها راه نجات بشریت

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛  سردار حبیب‌اله جان نثاری در چهارمین یادواره 78 شهید نیروی انتظامی شهرستان قائم شهر که با حضور مسئولان شهرستانی و خانواده معزز شهدا و جانبازان 25 بهمن در حسینیه عاشقان ثارالله این شهرستان برگزار شد، گفت: ما هرچه داریم از خون پاک شهدا و صبر و استقامت و پایداری خانواده معظم شهداست.

جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا، افزود: امروز عزت و اقتدار انقلاب اسلامی به برکت خون شهداست و بایستی یاد آرمان‌های شهدا همیشه زنده نگه داشته شود.

سردار جان نثاری با بیان اینکه تشکیل حکومت اسلامی آرزوی همه انبیای الهی و ائمه معصومین برای اجرای احکام خدا بر روی زمین بوده‌ است، گفت: این حکومت و نظام اسلامی که در آن زندگی می‌کنیم در پناه امنیت و آسایشی است که وجود دارد.

وی به دوران قبل از انقلاب اشاره کرد و افزود: در آن دوران پس از جنگ جهانی دوم جهان به دو قطب شرق و غرب تقسیم شده بود و تمام کشورهای جهان تحت سیطره این دو قطب بودند.

این مقام انتظامی، تصریح کرد: قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، قرارداد ننگین کنسرسیوم منعقد شده بود که بر اساس آن 40 درصد نفت ایران به انگلیس و 40 درصد به آمریکا و 14 درصد هم به چند کشور اروپایی داده می‌شد و فقط 6 درصد نفت باقیمانده به خاندان پهلوی می‌رسید تا با پول آن سلاح بخرند و به عنوان ژاندارم منطقه حافظ منافع آمریکا باشند.

جان نثاری اسلام را تنها راه نجات بشریت دانست و گفت: امام خمینی(ره) به استکبار تک زد و چهل سال است که آنها در حال پاتک زدن هستند و دیگر هیچ گزینه‌ای برای براندازی و ضربه زدن به نظام ندارند.

وی خاطرنشان کرد: ترامپ به ادعای خود 7 و نیم تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه کرده‌است اما همه این تلاشها هیچ دستاوردی برای استکبار نداشت.

جانشین یگان‌های ویژه ناجا، با اشاره به اینکه ایران حرف اول را در منطقه می‌زند، بیان داشت: آخربن گزینه آمربکا برای ضربه زدن به انقلاب، جنگ اقتصادی است و که با سوءاستفاده از کاستی‌ها می‌خواستند سوار بر موج اعتراضات به اهدافشان برسند که ملت قهرمان ایران در حماسه 22 بهمن ثابت کردند که پای نظام و کشورشان ایستاده‌اند.

جان نثاری به پیام برگزاری یادمان شهدا اشاره کرد و گفت: اولین پیام این است که شهدا می‌گویند رهبر را تنها نگذاریم و دومین پیام این است که حکومت و انقلاب موهبت و هدیه الهی است که باید حفظ شود و سومین پیام پاسداری تا پای جان از دستاوردها و آرمان‌های شهداست و چهارمین پیام، حفظ اتحاد کلمه و انسجام و یکپارچگی ملت است.

فرهاد زمانی

انتهای پیام 

captcha