ویزیت و غربالگری رایگان بسیج سازندگی در اسلامشهر
کد خبر: 3790166
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

ویزیت و غربالگری رایگان بسیج سازندگی در اسلامشهر

کانون خبرنگاران نبأ ــ مسئول بسیج سازندگی حوزه 277 ابوحمزه ثمالی سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر گفت: بسیج سازندگی حوزه مقاومت بسیج 277 ابوحمزه ثمالی به بیش از 150 نفر از شهروندان در این مرحله خدمات ویزیت و غربالگری رایگان ارائه کرده است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ عزیز نظامی، مسئول بسیج سازندگی حوزه مقاومت بسیج 277 ابوحمزه ثمالی سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر 25 بهمن در حاشیه برنامه ویزیت رایگان، به خبرنگار ایکنا گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی و به همت بسیبج سازندگی سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر، بسیج سازندگی حوزه مقاومت بسیج 277 ابوحمزه ثمالی، پایگاه مقاومت بسیج والفجر، امناء و امام جماعت مسجد فاطمیه(س)، توسط تیم پزشکی به  مردم و ساکنین خیابانهای مطهری، طالقانی و کاشانی و ... شهرستان اسلامشهر در مسجد فاطمیه(س)، خدمات غربالگری بیمارهای قند و چربی و دیابت انجام و توسط پزشک عمومی حاضر در محل معاینه و ویزیت رایگان شدند.

مسئول بسیج سازندگی حوزه مقاومت بسیج 277 ابو حمزه ثمالی عنوان کرد: در این طرح بیش از 150 نفر از شهروندان اسلامشهری شرکت کرده و خدمات لازم را دریافت کردند با استقبال بسیار بالای مردم که از 8 صبح الی 12 به این محل مراجعه می‌کردند روبرو شدیم.

عزیز نظامی گفت: بسیج سازندگی در راستای کمک به محرومان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و همیشه در خدمت محرومین بوده و هست.

وی عنوان کرد: بنای این انقلاب کمک به مستضعفان و محرومان بوده و باید شعار امام خمینی(ره) در این زمینه تحقق پیدا کند و بسیج سازندگی در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

حسین رشیدی

انتهای پیام

captcha