کمک 600 هزار دلاری به سازمان‌های نوآور اسلامی در آمریکا
کد خبر: 3790300
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴

کمک 600 هزار دلاری به سازمان‌های نوآور اسلامی در آمریکا

گروه بین‌الملل – بنیاد پیلارز (Pillars) در شهر شیکاگوی آمریکا، به چند سازمان‌ نوآور فعال در زمینه خدمات اسلامی 600 هزار دلار کمک ارائه کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ابوت‌اسلام؛ این کمک به 26 سازمان اسلامی که در سرتاسر ایالات متحده فعال هستند اعطا شده است.

این سازمان‌ها در زمینه‌های سیاسی، حقوقی، بهداشتی، رفاهی و پژوهشی به مسلمانان این کشور خدمت می‌کنند.
 
از جمله دریافت‌کنندگان این کمک‌ها، اجرا‌کنندگان یک پروژه مستقر در شیکاگو هستند که قصد آن بالا بردن آگاهی عمومی درباره شرکت‌هایی است که از سیاست‌های ضد اسلامی سود می‌برند. همچنین یک شرکت در نیویورک که قصد دارد شبکه‌ای تلویزیونی از آثار مستند درباره کل تاریخ اسلام تهیه کند از این کمک‌ها بهره‌مند خواهند شد.

بنیاد پیلارز که این کمک‌ها را ارائه کرده است، در سال 2010 میلادی با هدف پر کردن خلا بین خیرین مسلمان و سازمان‌های نوآور و فعال اسلامی تأسیس شده است.

در پایگاه اطلاع‌رسانی این بنیاد آمده است: از سال 2010، پنج فرد خیر، با مشارکت هم این بنیاد را تأسیس و هر یک 25 هزار دلار برای آن سرمایه‌گذاری کردند تا از این طریق، با بی‌عدالتی و ظلم نظام‌مند جامعه آمریکا مبارزه کنند. اکنون، دهها کارآفرین و رهبر که اهمیت کار گروهی را درک کرده‌اند در این بنیاد، با یکدیگر همکاری می‌کنند.
 
انتهای پیام
captcha