اعلام نفرات برگزیده سیزدهمین جشنواره قرآنی «مُدهامتان» در کردستان
کد خبر: 3790348
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶

اعلام نفرات برگزیده سیزدهمین جشنواره قرآنی «مُدهامتان» در کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نفرات برگزیده مرحله استانی سیزدهمین جشنواره قرآنی «مُدهامتان» در کردستان بعد از دو روز رقابت در هفت رشته آقایان و چهار رشته بانوان معرفی شدند.

به گزارش ایکنا از کردستان، مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مُدهامتان از روز پنجشنبه، 25 بهمن‌ماه با شرکت 75 برگزیده مرحله شهرستانی به مدت دو روز در مجتمع فرهنگی - هنری فجر سنندج برگزار شد.
در رشته حفظ جزء 30 آقایان سینا مرادیان از قروه نفر اول، صهیب یوزی از کامیاران نفر دوم و ماردین جواهری نیز از کامیاران به عنوان نفر سوم این رشته معرفی شدند.
فرشید صابری از کامیاران، اوراز احمدی از سنندج و کامران کریمی از دهگلان نیز به ترتیب عناوین اول تا سوم رشته اذان را به دست آوردند.
عابد میرکی از سنندج، محسن گوهری و علی شریف‌زاده از شهرستان بانه به ترتیب نفرات اول تا سوم رشته حفظ کل آقایان را کسب کردند.
در رشته قرائت تحقیق برادران میلاد امانی از سنندج به عنوان نفر اول و سعدی ولیزاده از سقز عنوان نفر دوم را به خود اختصاص دادند و بنیامین ابراهیمی از کامیاران، حمیدرضا نوری از بیجار و آرام سعیدی بدرآباد از سقز در رشته قرائت ترتیل برادران به ترتیب نفرات اول تا سوم را از آن خود کردند.
نفر اول رشته قرائت تقلیدی آقایان به افشین فلاحیان از سقز، نفر دوم این رشته به سید مهدی اجاق از قروه و نفر سوم نیز به کارو فتحی از کامیاران اختصاص یافت.
در رشته صحت حمد و سوره، سه‌‌روک جولایی از سنندج، آرام احمدیان از سقز و احسان عبدالله زاده از سقز به ترتیب نفرات اول تا سوم این رشته را از آن خود کردند.
در رشته ترتیل بانوان محمودی از سنندج نفرا اول، آناهیتا اسدی از کامیاران نفر دوم و کوثر مبارکی از دهگلان نیز نفر سوم این رشته را به خود اختصاص دادند.
شکیلا زندسلیمی از سنندج، منا رستمی از شهر موچش کامیاران و زهرا کریمی از دهگلان به ترتیب نفرات اول تا سوم رشته حفظ 30 جزء بانوان معرفی کردند.
در رشته قرائت تحقیق بانوان ژیلا قیسیوندی از کامیاران نفر اول، ماهان نصیری از سنندج نفر دوم و بیان قادری از دهگلان نفر سوم به برتری رسیدند.
ثنا کریمی از دهگلان، فرزانه احمدی از سنندج و نرگس احمدی از قروه به ترتیب عناوین اول تا سوم رشته صحت قرائت حمد و سوره واذکار را به خود اختصاص دادند.
انتهای پیام

captcha