‌حمایت آمریکا و کشورهای نفت‌خیز حاشیه خلیج فارس از جنایت تروریستی سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3790367
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶

‌حمایت آمریکا و کشورهای نفت‌خیز حاشیه خلیج فارس از جنایت تروریستی سیستان و بلوچستان

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه اهل سنت شهرستان بیجار با اشاره به حمله ترویستی به نیروهای سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان گفت: این حملات را که گروهک تکفیری و تروریستی جیش‌الظلم انجام داد، کاملاً مورد حمایت آمریکا و کشورهای نفت‌خیز حاشیه خلیج فارس است.

ماموستا عبدالسلام محمدی، امام جمعه اهل سنت شهرستان بیجار، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، ضمن تسلیت شهادت جمعی از پاسداران غیور و مدافعان حریم امنیت انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی به محضر مقام معظم رهبری و خانواده معظم شهدا اظهار کرد: این حملات را که گروهک تکفیری و تروریستی جیش‌الظلم انجام داد، کاملاً مورد حمایت آمریکا و کشورهای نفت‌خیز حاشیه خلیج فارس است.
وی با بیان اینکه سپاه در عرصه‌های مختلف امنیتی، فرهنگی، محرومیت‌زدایی سربلند است، افزود: سپاه پاسداران خار چشم دشمنان است و این عملیات توسط گروهکی که از بدنه داعش و وهابیت بوده و خون و ناموس مردم در هیچ جایی برایشان مهم نیست، صورت گرفته است.
وی با اعلام اینکه این عملیات با تحت شعاع قرار دادن مراسم ۲۲ بهمن شکل گرفت، بیان کرد: با توجه به اینکه دشمنان در فضای حقیقی و رسانه ادعا می‌کردند که مردم، نظام و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را نمی‌بینند، اما با شهادت رسانه‌های داخلی و خارجی اکثریت مردم در راهپیمایی و این جشن حضور و شرکت داشتند که باعث حساسیت بین نظام سلطه و کفر شد.
محمدی با ذکر اینکه رسانه‌های معاند از این حملات حمایت کردند، ادامه داد: رسانه‌های معاند خارجی مانند بی‌بی سی در نام بردن از این عملیات از کلمه تروریسی استفاده نمی‌کنند در حالی که این عملیات ناجوانمردانه و تروریستی است و این کار نشان می‌دهد که این عملیات طبق ‌برنامه رسانه‌های معاند است.
امام جمعه اهل سنت شهرستان بیجار در پایان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر در اوج قدرت و اقتدار است، یادآور شد: از تمامی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی به‌ویژه سپاه پاسداران تقاضا داریم همانگونه که جواب تروریست‌های دیرالزور را دادند، جواب دندان‌شکنی به تروریست‌های جیش‌الظلم را بدهند که سبب اطمینان خاطر هرچه بیشتر مردم شود.
انتهای پیام

captcha