بزرگداشت مقام شهدای مدافع وطن در خاش برگزار شد
کد خبر: 3790509
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

بزرگداشت مقام شهدای مدافع وطن در خاش برگزار شد

گروه فرهنگی ــ آیین بزرگداشت مقام شهدای حادثه تروریستی جاده زاهدان به خاش، صبح امروز با حضور بسیجیان، علمای شیعه و سنی و عموم مردم ولایت‌مدار خاش در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

بزرگداشت مقام شهدای مدافع وطن در خاش برگزار شد

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، آیین بزرگداشت مقام شهدای حادثه تروریستی جاده زاهدان به خاش، صبح امروز با حضور بسیجیان، علمای شیعه و سنی و عموم مردم ولایت‌مدار خاش در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان، امام جمعه خاش در این مراسم بیان کرد: این حادثه تروریستی قلب ملت ایران را به درد آورد؛ شهیدان این حادثه، مظلومانه به شهادت رسیدند و خون آنان، گریبان عاملان این جنایت را خواهد گرفت.
وی ادامه داد: چنین اقداماتی چه از نظر شرع و چه از نظر انسانی محکوم است؛ هیچ انسان باوجدانی این اقدامات را به هر انگیزه‌ای باشد، تأیید نمی‌کند. عاملان این جنایات در این دنیا و در آخرت، به سزای اعمال خود خواهند رسید.
امام جمعه خاش اظهار کرد: دشمنان این ملت، چشم دیدن توسعه و آبادانی منطقه را ندارند و به همین دلیل، با اجیر کردن افراد جاهل و مزدور، سعی در ایجاد ناامنی دارند تا غبار محرومیت هیچگاه از چهره استان زدوده نشود.
دهقان افزود: از وزارت کشور و مسئولان نظام می‌خواهیم ابعاد این حادثه را با دغدغه، جدیت و قاطعیت بالا مورد بررسی قرار دهند تا در اسرع وقت مزدوران آمریکایی و جاسوسان و عوامل ایجاد ناامنی، شرارت و تفرقه در منطقه شناسایی و به مجازات اعمال ننگین خودشان برسند.

بزرگداشت مقام شهدای مدافع وطن در خاش برگزار شد

به گزارش ایکنا، شامگاه چهارشنبه، ۲۴ بهمن‌ماه طی انفجاری انتحاری در نزدیکی اتوبوس حامل نیروهای مرزبانی وابسته به قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در محدوده چانعلی (مسیر خاش ـ زاهدان) جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

captcha