نگاهی به دوره‌های آموزشی مؤسسه قرآنی «رضوان»
کد خبر: 3790574
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸

نگاهی به دوره‌های آموزشی مؤسسه قرآنی «رضوان»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ دوره‌های آموزشی متعددی ویژه قرآن‌آموزان و والدین، طی ترم زمستان 97 در مؤسسه رضوان تهران در حال برپایی است.

حمید محصل، مدیر مؤسسه قرآنی فرهنگی رضوان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: دوره حفظ، ترجمه و تفسیر نهج‌البلاغه ویژه گروه‌های مختلف سنی بانوان و آقایان در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت رضوان تهران برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین دوره‌های تربیت داور در رشته‌های تجوید، صوت و لحن، حفظ و تثبیت و وقف و ابتدا به صورت غیر حضوری در حال برپایی است.
محصل ادامه داد: ثبت‌نام کلاس آمادگی کنکور ویژه حافظان کل قرآن جهت دریافت مدرک کارشناسی علوم قرآنی آغاز شده است و دوره اصلی آن از اردیبهشت‌ماه 98 آغاز می‌شود.
وی اضافه کرد: دوره‌های هنری و مهارتی، روانشناسی کودک، داستان‌گویی و آموزش صلوات‌های قرآنی، مشاوره خصوصی و حفظ قرآن ویژه مادران دارای خردسال، همراه با ارائه فیلم‌های آموزشی به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.
یادآوری می‌شود، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌ نام می‌توانند با شماره ۷۷۶۰۹۷۴۸ تماس بگیرند و یا به این مؤسسه به نشانی تهران، خیابان بهارستان، چهارراه فخرآباد، خیابان شهید مشکی(فخرآباد)، پلاک ۸۰ مراجعه کنند.

متقاضیان برای ثبت‌ نام می‌توانند نام و نام‌خانوادگی، همچنین رشته مورد نظر را از طریق پیام‌رسان تلگرام به نشانی rezvanadmin@ ارسال کنند.
انتهای پیام

captcha