حادثه تروریستی اخیر با جدیت پیگیری شود/ قرائت پیام مقام معظم رهبری
کد خبر: 3790655
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱

حادثه تروریستی اخیر با جدیت پیگیری شود/ قرائت پیام مقام معظم رهبری

گروه اجتماعی - رییس بنیاد شهید و ایثارگران کشور با اشاره به حادثه تروریستی اخیر گفت: دستگاه‌های مسئول کشور باید بر روی این حادثه تمرکز و آن را با جدیت دنبال کنند.

حادثه تروریستی اخیر با جدیت پیگیری شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، حجت الاسلام شهیدی امروز شنبه 27 بهمن‌ماه در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان که در اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: این حادثه را به مردم شهید پرور اصفهان تسلیت می‌گویم. امیدوارم که مسئولین سپاه پاسداران انتقام خون پاک این شهیدان عزیز را از مزدوران آمریکا و کشورهای منطقه بگیرند.
وی تصریح کرد: در این حمله تروریستی، ارتباط عاملان این جنایت با سازمان‌های جاسوسی و برخی از کشورهای منطقه و فرامنطقه کاملا نمایان است و دستگاه‌های مسئول کشور باید بر آن تمرکز و آن را با جدیت دنبال کنند.
حجت الاسلام شهیدی، رییس بنیاد شهید و ایثارگران کشور در این مراسم متن پیام تسلیت مقام معظم رهبری را قرائت کردند.

پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دست جنایتکار مزدوران بار دیگر به خون جوانان صالح و خدمتگزار کشور آلوده شد و جمعی از سرمایه‌های انسانی که خود را وقف حراست از مرزها و پاسداری از امنیت مردم کرده بودند، در حمله‌ی تروریست‌های سیه‌رو و سنگدل به شهادت رسیدند. ارتباط عاملان این جنایت با سازمان‌های جاسوسی برخی کشورهای منطقه و فرامنطقه مسلّم است و دستگاه‌های مسئول کشور باید بر آن تمرکز کنند و آن را با جدیت دنبال کنند.

اینجانب به خانواده‌ها و بازماندگان این شهیدان مظلوم و به خانواده‌ی بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت و تبریک می‌گویم و صبر و پاداش الهی را برای آنان و علوّ درجات برای شهدای عزیز و شفای عاجل برای مجروحان از خداوند متعال مسألت می‌کنم. پیگیری قصور احتمالی در این حادثه نیز وظیفه‌ی حتمی سپاه است.

انتهای پیام

captcha