جدول بازبینی نخستین جشنواره استانی «تئاتر ماه و تار» اعلام شد
کد خبر: 3790745
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵

جدول بازبینی نخستین جشنواره استانی «تئاتر ماه و تار» اعلام شد

گروه فرهنگی ــ دبیراجرایی نخستین جشنواره استانی «تئاتر ماه وتار» استان کردستان جدول وزمان بازبینی آثار راه یافته به بخش بازبینی این جشنواره را اعلام کرد.

به گزارش ایکنا از کردستان، امید اکبر، دبیر اجرایی نخستین جشنواره استانی تئاتر ماه و تار در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان امروز، 28 بهمن ماه زمان‌بندی بازبینی 16 متن راه‌یافته به بخش بازبینی نخستین جشنواره استانی تئاتر ماه کردستان – وتار را اعلام کرد.
وی با اشاره به اینکه از بین 23 متن ارسال شده به این جشنواره پس از خوانش متن‌های ارسالی 16 متن به مرحله بازبینی راه یافته اند، افزود: از سه شنبه 30 بهمن ماه 97 تا جمعه 3 اسفندماه 97 توسط هیئت بازبین متشکل از آقایان غلامرضا همتیان، مازیار قبادی و هیوا منوچهری بازبینی آثار در شهرهای کامیاران، دیواندره، بانه، سقز، قروه، بیجار و سنندج انجام می‌شود.
اکبر بیان کرد: براساس جدول تنظیمی نمایش «عکاس» به کارگردانی مظفر فتحی سه شنبه 30 بهمن ماه ساعت 9 صبح در کامیاران ودر بعداز ظهر همان روز نمایش «آوازه ستاره‌ها» به کارگردانی محمد سلیمی ساعت 16 و نمایش «زیرزمین» به کارگردانی «زاهد سبحانی» ساعت 18 در دیواندره مورد بازبینی قرار می‌گیرد .
وی عنوان کرد: چهارشنبه این هیئت با حضور در بانه از ساعت 9 تا 11 نمایش «حال همه ما خوب است» را به کارگردانی سامان حسن پور بازبینی و در بعداز ظهر با حضور در شهر سقز نمایش‌های «برواتی برای هر روز سگ جان شدن» به کارگردانی کمال نوجوان را ساعت 16 ، نمایش «اعتراف ودروغ ها» به کارگردانی مهرداد دلاوری ساعت 18 و نمایش «یک زندگی بهتر» به کارگردانی «اسماعیل پاشایی» را به تماشا می‌نشینند.
دبیر اجرایی جشنواره وتار ادامه داد: پنجشنبه 2 اسفند ماه اختصاص به آثار راه یافته با مرحله بازبینی در دو شهر قروه و بیجار خواهد داشت و در ابتداگروه بازبین با حضور در شهر قروه و از ساعت 9 صبح نمایش «تاسپیده» به کارگردانی موسی هدایتی و ساعت 11 نمایش «من آنجا نیستم» به کارگردانی ندا میهمی و سپس از ساعت 13 نمایش «اتوبان سکوت» به کارگردانی یونس صحرا رو را بازبینی نموده و بعداز ظهر از ساعت 16 با حضور در شهرستان بیجار دو نمایش «شامی با یهودا» به کارگردانی جعفر ولدخانی و نمایش «حال همه ما خوب است» را به کارگدانی حمید مراد ویسی در دو ساعت 16 و 18 بازبینی می‌کنند.
وی اعلام کرد: روز آخر بازبینی در سنندج روز جمعه 3 اسفند ماه از ساعت 9 صبح با دیدن نمایش «تو را از من گرفتی» به کارگردانی فرشید کرمی آغاز و سپس ساعت 11 نمایش «راه شانه خالی ندارد» به کارگردانی آرش محمدی، ساعت 13 نمایش «موریانه ها» به کارگردانی فرشید گویلی و سرانجام ساعت 16 با دیدن نمایش «درخشان» به کارگردانی فریدون احمدی بازبینی 16 اثر راه یافته به این مرحله به پایان می‌رسد.
اکبر با اشاره به اینکه نتایج آرای هیئت بازبین یکشنبه 5 اسفند ماه اعلام می گردددر خصوص دلیل تأخیر در زمان بازبینی آثار افزود: تعدادی از گروه ها در آماده سازی نمایش ها در زمان تعیین شده با مشکلاتی روبرو شدند که به درخواست این گروه ها بازبینی آثار که قرار بود 23 تا 25 بهمن انجام شود یک هفته به تعویق افتاد.
وی در خصوص زمان برگزاری جشنواره نیز گفت: این جشنواره براساس جدول اعلامی 8 تا 10 اسفند در بیجار برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha