نامه کوچک‌ترین آفرودکار جهان به رئیس‌جمهور/ فرصت در حال گذر است
کد خبر: 3790811
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸

نامه کوچک‌ترین آفرودکار جهان به رئیس‌جمهور/ فرصت در حال گذر است

گروه اجتماعی ــ در نامه کوچک‌ترین آفرودکار جهان به رئیس‌جمهور چنین آمده است: «می‌دانم سرگرم امور کشور و رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم هستید، اما از سر ناچار و به دلیل فوریت امر نامه‌ای که می‌بینید را برای شما ارسال کردیم تا شاید این بار از جانب شما شاهد ثبت افتخاری میمون و خجسته برای کشور عزیزمان ایران باشیم».

نامه کوچک‌ترین آفرودکار جهان به رئیس‌جمهور/ فرصت در حال گذر است

به گزارش ایکنا از قزوین، دیدن نخبگان کشورمان در هر سطح و هر سنی که برای اعتلای نام کشورمان تلاش دارند، همواره موجب افتخار و امید است.
در قزوین نیز نخبگان بسیاری وجود دارند که نمونه‌ای از آن را می‌توان در رشته‌های ورزشی دانست، در این میان درخشش نام قزوین در داشتن کوچک‌ترین آفرودکار جهان را می‌توان یکی از این نمونه‌ها دانست.
«محمدمهدی افشار» به‌عنوان راننده آفرود و «محمدطه احسانی» به‌عنوان نقشه‌خوان، دو کودک نابغه خردسال 8 ساله هستند که با مهارتی عجیب علی‌رغم جثه کوچکشان توانسته‌اند در حوزه آفرود بدرخشند. آن‌ها از مدت‌ها پیش به دنبال ثبت‌نام خود در کتاب رکوردداران جهان گینس هستند تا از این راه نام و پرچم کشورمان در جهان برافراشته کنند، اما در این میان با سدی بزرگ به نام عدم حمایت مسئولان مواجه شده‌اند.
مدتی است پویش مردمی «حمایت از کوچک‌ترین آفرودکار جهان» در فضای مجازی راه‌اندازی شده است، در این پویش مردمی، متنی در قالب نامه‌ این دو کودک  نابغه و حسنعلی احسانی پدربزرگ آن‌ها که نقش حامی و مربی آن‌ها را برعهده دارد خطاب به رئیس‌جمهور کشورمان دست به دست می‌شود.

متن این نامه چنین است:

«برسد به دست رئیس‌جمهور

جناب آقای حسن روحانی، رئیس‌جمهور کشور عزیزمان ایران

سلام‌علیکم

می‌دانم سرگرم امور کشور و رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم هستید، اما از سر ناچار و به دلیل فوریت امر نامه‌ای که می‌بینید را برای شما ارسال کردیم تا شاید این بار از جانب شما شاهد ثبت افتخاری میمون و خجسته برای کشور عزیزمان ایران باشیم.

شاید نام «محمدمهدی افشار» و «محمد طه احسانی» را شنیده باشید، کودکانی نخبه که با تمرین و همت بسیار توانسته‌اند در سن ۸ سالگی نام خود را به‌عنوان کوچک‌ترین آفرودکار ایران و جهان ثبت کنند.

هنرنمایی این کودکان ایرانی، افتخاری دیدنی است و همین امر ما را بر آن داشت برای ثبت‌نام این بزرگ‌مردان کوچک در کتاب رکوردداران جهان گینس تلاش کنیم.

در این میان متأسفانه تلاش شبانه‌روزی ما برای جلب حمایت مسئولان استان قزوین و مسئولان کشور، نتیجه‌ای جز پاس‌کاری از دستگاهی به دستگاه دیگر و از مسئولی به مسئول دیگر نداشت...

این در حالی است که کشور‌های مختلفی اعلام آمادگی کرده‌اند تا با دادن مزایای بسیار نام این دو کودک نخبه در رشته آفرود به نام کشورشان در گینس ثبت شود، اما ما ایرانی هستیم و دوست داریم این افتخار به نام کشور عزیزمان ایران ثبت شود.

آقای رئیس‌جمهور؛ از یک‌سو زمان در گذر است و دیگر فرصتی باقی نمانده و از سوی دیگر هزینه‌های بالای ثبت گینس و ماشینی که دیگر نایی برای تمرین و حرکت ندارد ما را بر آن داشت تا این نامه را بنگاریم.

ما می‌خواهیم از ظرفیت عظیمی، چون محمدمهدی و محمدطا‌ها نام ایران را در جهان ثبت و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را برافراشته کنیم لذا تقاضا داریم در مسیر ثبت‌نام محمدمهدی افشار و محمد طه احسانی به‌عنوان کوچک‌ترین آفرودکار جهان در کتاب گینس ما را یاری کنید».

بی‌شک با کمک و مساعدت مسئولان امر و راه‌اندازی چنین پویش‌های مردمی در حمایت از ثبت‌نام این دو کودک نابغه قزوینی به‌عنوان کوچک‌ترین آفرودکار جهان، می‌توان بار دیگر نام پرآوازه کشورمان را در جهان باشکوه و متعالی برجسته کنیم و این بار با محمدمهدی افشار و محمدطه احسانی جهانی شویم.
انتهای پیام

captcha