اجرای نمایش«زمان در حبس قصر» تا 23 اسفند در باغ موزه قصر
کد خبر: 3790842
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

اجرای نمایش«زمان در حبس قصر» تا 23 اسفند در باغ موزه قصر

گروه هنر ــ نمایش «زمان در حبس قصر» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی میلاد جباری مولانا، از شب گذشته اجرای خود را در باغ موزه قصر آغاز کرده است و تا 23 اسفند ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی گروه نمایشی نقاره‌خانه، نمایش «زمان در حبس قصر» در باغ موزه قصر و با حضور اشخاصی همچون عزت‌الله مطهری(عزت شاهی)؛ زندانی و مبارز معروف رژیم ستم‌شاهی، مهدی طالقانی، فرزند آیت‌الله سیدمحمود طالقانی افتتاح شد.

نمایش «زمان در حبس قصر» به شیوه تئاترکاربردی و با حضور تماشاگران در صحنه و محل اجرای نمایش به مبارزات و مرارت‌های زندانیان سیاسی در بند رژیم طاغوت می‌پردازد و دیدن این نمایش برای افراد کمتر از 12 سال و بیماران قلبی و عصبی ممنوع  است.

اجرای عموم این نمایش تا 23 اسفند‌ماه در باغ موزه قصر ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند با تهیه بلیط از سایت tik8 از ساعت 19:30 به تماشای این نمایش جذاب بنشینند.

در خلاصه این نمایش آمده است: موزه‌ها حرف‌های گفتنی زیادی دارند از شادی‌ها و غم‌ها، خنده‌ها و گریه‌ها، نمایش کاربردی شما را به وسط تاریخ این‌بار نه دیگر با کاتولوگ، بروشورو مانکن بلکه ...

انتهای پیام

captcha