هفته «هنر و رسانه اشراق» در خوزستان آغاز شد
کد خبر: 3790882
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵

هفته «هنر و رسانه اشراق» در خوزستان آغاز شد

گروه فرهنگی ــ هفته «هنر و رسانه اشراق» در خوزستان در بخش‌های شعر، داستان، هنر‌های تجسمی، برنامه‌سازی تلویزیونی، مستندسازی، سواد رسانه و فضای مجازی از ۲۵ بهمن تا ۳ اسفندماه در اهواز برگزار می‌شود.

هفته هنر و رسانه اشراق در خوزستان آغاز شد

به گزارش ایکنا از خوزستان، هفته «هنر و رسانه اشراق» در خوزستان در بخش‌های شعر، داستان، هنرهای تجسمی، برنامه‌سازی تلویزیونی، مستندسازی، سوادرسانه و فضای مجازی از 25 بهمن تا 3 اسفندماه در دفتر تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.

دوره آموزشی فن رثاء با حضور حجت‌الاسلام مرتضی وافی 2 و 3 اسفند، سواد رسانه با حضور محمدرضا خوش‌رو، وحید یامین‌پور و محمدحسن فرج‌نژاد 3 اسفند، دوره آموزشی کنش‌گری در فضای مجازی با حضور حجت‌الاسلام مصطفی اسماعیلی، روح‌الله رفیعی، حجت‌الاسلام حسین کازرونی، وحید یامین‌پور و حسن صدرایی عارف 29 بهمن برگزار خواهند شد.

همچنین دوره آموزش برنامه‌سازی تلویزیونی و مستندسازی با حضور میلاد گودرزی، امیری تهرانی، میلاد خانچی و وحید چاووش 25 تا 30 بهمن، دوره آموزش داستان، با حضور محمدعلی رکنی، مهدی کفاش و مجید قیصری 1 و  2 اسفند، دوره شعر با حضور حجت‌الاسلام زکریا اخلاقی، جواد محمدزمانی، سیدمحمدجواد شرافت، سعید بیابانکی، سیدمهدی موسوی، حسن بیاتانی و عباس حزباوی نیز 1 و 2 اسفند برگزار می‌شوند.

کارگاه تولید پوستر با موضوع خانواده و سبک زندگی مدرس با حضور سیدمهدی حسینی، سیدهادی قادری، صابر شیخ رضایی نیز دیگر برنامه هفته هنر و اشراق خوزستان است که 1 تا 3 اسفندماه تشکیل می‌شود.

انتهای پیام

captcha