ضبط ۲۴۷۶ مصاحبه درباره شهدای استان کرمان
کد خبر: 3791024
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۷

ضبط ۲۴۷۶ مصاحبه درباره شهدای استان کرمان

گروه فرهنگی ــ دبیر کمیته جمع‌آوری آثار و اسناد شهدای کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان در راستای جمع‌آوری آثار و اسناد شهدای استان، گفت: تاکنون ۲ هزار و ۴۷۶ مصاحبه درباره شهدا در استان کرمان ضبط شده که تا پایان امسال به ۳ هزار مصاحبه می‌رسد.

به گزارش ایکنا از کرمان، مجید روهنده، دبیر کمیته جمع‌آوری آثار و اسناد شهدای کنگره 6500 شهید استان کرمان، دیروز، یکشنبه، 28 بهمن در نشست با اصحاب رسانه گفت: در راستای جمع‌آوری آثار و اسناد شهدای استان کرمان کار را با 9 گروه از خانواده شهدا انجام می‌دهیم که شامل والدین، همسر، فرزندان، خواهر و برادر، دوستان، همکلاسی‌ها و همرزمان شهدا است.
وی هدف از این کار را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، آشنا کردن نسل جوان و نسل بعد از انقلاب با دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی در جامعه و حتی در خارج از مرزها دانست.
روهنده با اشاره به تأکید شهدا در دفاع از ولایت‌فقیه بیان کرد: تاکنون 2 هزار و 476 مصاحبه درباره شهدا در استان کرمان ضبط شده که تا پایان امسال به 3 هزار مصاحبه می‌رسد.
دبیر کمیته جمع‌آوری آثار و اسناد شهدای کنگره 6500 شهید استان کرمان تصریح کرد: کار بی‌نظیری در زمینه جمع‌آوری آثار شهدا انجام شده که در آینده هزاران مسئول فرهنگی، هنری و علمی از این آثار استخراج خواهد شد و کتاب تذکره شهدا نیز از همین مصاحبه‌ها استخراج می‌شود.
انتهای پیام

captcha