تألیف ۴۰ کتاب تذکره شهدا در کرمان
کد خبر: 3791026
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۱

تألیف ۴۰ کتاب تذکره شهدا در کرمان

گروه فرهنگی ــ مسئول رویکرد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس ستاد کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان با اشاره به تألیف ۴۰ کتاب تذکره شهدا در کرمان، گفت: به ازای هر ۱۵۰ نفر شهید یک جلد کتاب تألیف می‌شود که چهار کتاب برای رونمایی آماده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حسین رستمی، مسئول رویکرد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس ستاد کنگره 6500 شهید استان کرمان دیروز، یکشنبه، 28 بهمن در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به تألیف 40 کتاب تذکره شهدا در کرمان، گفت: به ازای هر 150 نفر شهید یک جلد کتاب تألیف می‌شود که در این راستا در 6 شهرستان کار جمع‌آوری اطلاعات تمام شده و چهار کتاب برای رونمایی آماده است.
وی افزود: در رویکرد حفظ نشر با چهار کمیته ارتباط داریم که کمیته جمع‌آوری، فرهنگیان و دانش‌آموزی، فضای مجازی و انتشارات را شامل می‌شوند.
رستمی بیان کرد: کمیته انتشارات از یک و نیم سال قبل کار خود را آغاز کرد و آثار شهدایی را که قبلاً درباره آنها مطلبی نبود، جمع‌آوری کرده و در راستای تدوین کتاب نفیس برای سِمت فرماندهان گردانها به بالا در لشکر ثارالله فعالیت می‌کنیم تا آثار ماندگاری ایجاد شود.
وی تصریح کرد: در راستای فعالیت‌های کنگره 6 هزار و 500 شهید استان، مجموعه نفیسی جمع‌آوری و تا امروز 17 اثر از نویسندگان کرمانی به دست ما رسیده و در حال ویراستاری است و امیدواریم بتوانیم در اجلاسیه کنگره شهدا آنها را رونمایی کنیم.
مسئول رویکرد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس ستاد کنگره 6500 شهید استان کرمان تأکید کرد کرد: 8 کتاب درباره شهدای استان کرمان توسط نویسندگان کشوری تدوین می‌شود، به ازای هر 150 نفر شهید یک جلد کتاب تألیف می‌شود که در این راستا در 6 شهرستان کار جمع‌آوری اطلاعات تمام شده و چهار کتاب برای رونمایی آماده است.
انتهای پیام

captcha