تجلیل از دو بانوی نویسنده خوزستانی در همایش کشوری «فصل رویش»
کد خبر: 3791059
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

تجلیل از دو بانوی نویسنده خوزستانی در همایش کشوری «فصل رویش»

گروه فرهنگی ــ حسنه عفراوی، نویسنده کتاب «نخل‌های ابوحمیظه» و سیده‌رقیه آذرنگ، نویسنده کتاب «عصمت» از استان خوزستان در همایش کشوری «فصل رویش» با محوریت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجلیل شدند.

تجلیل از دو بانوی نویسنده خوزستانی در همایش کشوری «فصل رویش»

به گزارش ایکنا از خوزستان، در ویژه‌برنامه «فصل رویش» که روز گذشته، 28 بهمن‌ماه در فرهنگ‌سرای اندیشه تهران برگزار شد، از دو بانوی نویسنده خوزستانی تجلیل شد.

ویژه‌برنامه «فصل رویش» به منظور معرفی بانوان فعال در حوزه انقلاب و دفاع مقدس و تقدیر از آنها با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم از 40 بانوی برگزیده فعال در حوزه انقلاب و دفاع مقدس تقدیر شد که در میان آنها حسنه عفراوی نویسنده کتاب «نخل‌های ابوحمیظه» و سیده رقیه آذرنگ نویسنده کتاب «عصمت» از استان خوزستان نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

گفتنی است «نخل‌های ابوحمیظه» روایتی از وقوع جنگ در روستای ابوحمیظه به نویسندگی حسنه عفراوی است که شامل 28  خاطره از این رویداد و حادثه است. کتاب «عصمت» نیز به قلم سیده رقیه آذرنگ درباره زمانه و زندگی شهید عصمت پورانوری است. این کتاب خاطرات مادرِ این شهید و شامل 7 روایت از آغاز تا پایان زندگی شهید عصمت پورانوری است.

ویژه‌برنامه «فصل رویش» با حضور سعید اوحدی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مریم مجتهدزاده، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان دفاع مقدس و جمعی از بانوان فعال انقلابی همراه بود.

انتهای پیام

captcha