ارتقای بودجه سیستان و بلوچستان به رتبه دوم استان‌ها
کد خبر: 3791062
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

ارتقای بودجه سیستان و بلوچستان به رتبه دوم استان‌ها

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با عنایت ویژه دولت به سیستان و بلوچستان، بودجه استان در سال آینده، به رتبه دوم استان‌های کشور ارتقا می‌یابد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، احمدعلی موهبتی، استاندار، امروز در جمع فعالان سیاسی استان گفت: وقتی بیان می‌کنیم «جمهوری اسلامی»، این جمهوریت مظهر تاثیرگذاری مردم در آن است و بهترین شیوه حضور مردم در تصمیم‌گیری‌ها از طریق احزاب امکان‌پذیر است.
استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: فعالیت احزاب، احزابی که پرچم مشخص داشته و برنامه و طرح دارند، در چار‌چوب قانون اساسی است و هیچ کس حق ندارد برای آنان محدودیت ایجاد کند.
وی ضمن ابراز امیدواری از اینکه زمینه فعالیت همه احزاب موجود و قانونی کشور چه مخالف دولت و چه موافق، در شرایطی برابر فراهم شود، افزود: نمی‌توانیم برای احزاب فکر کنیم یا کاری انجام دهیم بلکه باید تسهیل‌گری برای اجرای برنامه‌هایی که دارند انجام شود و شرایط رقابتی فراهم کنیم تا بتوانند حرفشان را بزنند.
موهبتی بیان کرد: فعالان سیاسی نباید در امنیت دخالت کنند؛ فرمان تاریخی حضرت امام‌(ره) برای خروج فعالان سیاسی از سپاه و نهادهای متولی امنیت برای همین بود.
وی ادامه داد: راهپیمایی‌ها و شهادت‌ها در مصادره شخص و حزب خاصی نیست بلکه همه احزاب و گروه‌ها در حفظ آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران مداخله و مشارکت دارند.
نماینده عالی دولت در استان افزود: ارزش‌ها انحصاری نیستند و هیچ حزب و تشکلی نمی‌تواند رشادت‌ها و حضور حماسی مردم در مناسبت‌ها را به نفع گروه خود مصادره کند، زیرا مردم با باورها و اعتقادات خود در راستای حفظ آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی گام برمی‌دارند.
استاندار سیستان و بلوچستان در پایان گفت: با عنایت ویژه دولت به سیستان و بلوچستان، بودجه استان در سال آینده، به رتبه دوم استان‌های کشور ارتقا می‌یابد.

انتهای پیام

captcha