لباس رزم شهدا؛ ماندگار و سدی پولادین در برابر دشمنان
کد خبر: 3791162
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
امام جمعه کوهبنان بیان کرد:

لباس رزم شهدا؛ ماندگار و سدی پولادین در برابر دشمنان

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام جعفری با بیان اینکه لباس رزم شهدا ماندگار و سدی پولادین در برابر دشمنان است، گفت: دشمنان بدانند که با شهادت ملت ایران نمی‌توانند جلوی گسترش اسلام و انقلاب را بگیرند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ عباس زاهدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان، 28 بهمن‌ماه در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی زاهدان که در مسجد سيدالشهدا(ع) شهرستان کوهبنان برگزار شد، گفت: مردم در مراسم یوم‌الله 22 بهمن خوب و گسترده به صحنه آمدند و پاسخ دشمنان را کوبنده دادند؛ همان‌طور که ریاست جمهوری بیان کردند، ما تقاص خون این شهدا را می‌گیریم.
وی اظهار کرد: موضع ما در برابر آمریکا قوی و محکم است و ما با صلابت و قدرت در برابر استکبار جهانی می‌ایستیم، چراکه سیاست آنان علیه بشریت جنایت‌کارانه است و در حالی که دم از آزادی و دموکراسی می‌زنند، به نابودی مردم خودشان مبادرت می‌ورزند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان بیان کرد: باید با اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی دشمنان را به ذلت و خواری بکشانیم. باید با وحدت و یک صدایی در راه شهدا قدم برداریم و ذره‌ای از ارزش‌ها فاصله نگیریم و همواره در کنار ولایت و رهبری باشیم.
در ادامه حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان گفت: در قرآن خداوند موضوعی را بسیار زیبا بیان می‌کند و در سوره الرحمن می‌خوانیم که فنا بر همه جنبدگان نوشته شده است و پایان زندگی دارند. تنها چیزی که ماندگار است وجه خدای بزرگ و صاحب جلال و جمال است.
وی افزود: گروهی از مردم به وجه خدا می‌رسند و ماندگار می‌شوند که این مهم ویژگی شهداست چون تمام توجه آنان به سمت و سوی خداوند است و لذا، به جایگاه والای خلیفة‌اللهی می‌رسند. کسانی که درصدد مبارزه با انقلاب اسلامی هستند غافل از این بوده که به‌وسیله شهادت ملت ایران پویاتر و زنده‌تر می‌شود.
حجت‌الاسلام جعفری با بیان اینکه لباس رزم شهدا ماندگار و سدی پولادین در برابر دشمنان است، گفت: ما باید انتقام خون این شهدا را بگیریم؛ شهدای مرزبان با اقتدار در برابر هجمه دشمنان ایستادند و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند. دشمنان بدانند که با شهادت ملت ایران نمی‌توانند جلوی گسترش اسلام و انقلاب را بگیرند.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

captcha