عضویت ۴۰ هزار دانش‌آموز البرزی در تشکیلات پیشتازان
کد خبر: 3791228
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷

عضویت ۴۰ هزار دانش‌آموز البرزی در تشکیلات پیشتازان

گروه اجتماعی ــ مدیر سازمان دانش‌آموزی البرز از ‌عضویت ۴۰ هزار دانش‌آموز این استان در تشکیلات پیشتازان خبر داد.

عضویت ۴۰ هزار دانش‌آموز البرزی در تشکیلات پیشتازان

به گزارش ایکنا از البرز، محسن صادقیان، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان البرز، امروز، 29 بهمن‌ماه در همایش استانی یاوران انقلاب که در کانون فرهنگی ـ تربیتی امام علی(ع) کرج برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب تشکیل این سازمان با رسالت تربیت اجتماعی دانش‌آموزان با هدف پاسخ دادن به نیازهای آنان است.
وی با اشاره به اینکه در این سازمان دانش‌آموزان مهارت‌های تشکیلاتی صحیح زندگی را می‌آموزند، افزود: منش‌ها و ارزش‌های این سازمان ۱۲ مورد و مشتمل بر مواردی از جمله اخلاق خوب، درستی و راستی، دیانت و معنویت، شجاعت و دلیری و دوستی با طبیعت است.
مدیر سازمان دانش‌آموزی استان البرز در ادامه به عضویت دانش‌آموزان در تشکیلات پیشتازان اشاره کرد و گفت: هر فرد با عضویت در این تشکل این اختیار را به خود می‌دهد که در جریانی قرار گیرد که از وجود او به‌صورت آگاهانه و با یک انتخاب آزاد برای یاری به دیگران استفاده شود.
صادقیان به عضویت 40 هزار دانش‌آموز در این تشکیلات اشاره کرد و افزود: سال گذشته ۲۳ هزار نفر عضو بودند اما امسال با توجه به اینکه در جذب دانش‌آموز و مربی فعال‌تر بودیم، این رقم به 40 هزار نفر رسید.
مدیر سازمان دانش‌آموزی استان البرز گفت: با عضویت این تعداد دانش‌آموز در حال حاضر 58 درصد از میانگین کشوری در حوزه جذب دانش‌آموزان پیشی گرفته‌ایم.
انتهای پیام

captcha