چله انقلاب اسلامی چله کمال بود
کد خبر: 3791277
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

چله انقلاب اسلامی چله کمال بود

گروه اجتماعی ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: چله انقلاب اسلامی چله کمال بود و به لطف امام زمان(عج) مردم انقلابی جشن چهل سالگی خود را بسیار باشکوه برگزار کردند.

چله انقلاب اسلامی چله کمال بودبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، امروز، 29 بهمن‌ماه در نشست جمع‌بندی فعالیت کمیته قرآن دهه فجر که با حضور اعضای این کمیته در اداره تبلیغات ساری برگزار شد، گفت: در سال جاری کمیته قرآن دهه فجر در کشور به صورت مستقل دیده نشد اما ما در استان مازندران این کمیته را مستقل اعلام کردیم و که با اجرای برنامه‌های بسیار خوب قرآنی درخشید.
وی افزود: چله انقلاب اسلامی چله کمال بود و به لطف امام زمان(عج) مردم انقلابی جشن چهل سالگی خود را بسیار باشکوه برگزار کردند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: چون حروف قرآن لفظ پروردگار متعال و عین کلام الهی است ظرفیت غیر‌قابل طرح و بیان است و سواد همه ما در برابر قرآن بسیار ناچیز است.
وی ادامه داد: در روایات آمده در روز قیامت قرآن به گونه‌ای جلوه می‌کند که گویا دست‌نخورده است و این نشان از عمق قرآن است و گویای آن است هیچگاه به کنه قرآن پی نخواهیم برد.

یوسف‌پور اجرای برنامه‌های کمیته قرآن را در دهه فجر بسیار خوب و با کیفیت توصیف کرد و ادامه داد: در این راستا باید از همه اعضای کمیته به ویژه سعید قربانی رئیس دارالقرآن مازندران تقدیر ویژه شود.
وی افزود: اجرای طرح طریق‌اهدا از تبلیغات اسلامی بسیار خوب و اثرگذار است و اجرای صحیح و درست آن می‌تواند در آینده نزدیک نتیجه خوب و هدفمندی داشته باشد.
دبیر شورای گسترش و هماهنگی فعالیت‌های قرآنی استان بیان کرد: مقرر است عملکرد و اقدامات مهم هر استان در دهه فجر در قالب چهار صفحه برای درج در کتابچه‌ای در کشور به چاپ برسد لذا مهلت ارائه عملکرد دستگاه‌ها در دهه فجر برای گنجاندن در این کتابچه تا پایان بهمن ماه است.
وی مستند سازی اجرای برنامه‌های دهه فجر را لازم دانست و افزود: تمرکز در اجرای برنامه‌ها می تواند سبب ارتقای کیفیت و کمیت و جلوگیری از موازی‌کاری دستگاه‌ها و اقدامات جزیره‌ای باشد.
وی در پایان با بیان اینکه مدتی است که به سبب ازدحام کاری نشست شورای توسعه برگزار نشده است، افزود: متاسفانه در طول هشت ماه سال جاری از سوی شورای توسعه کشور نیز هیچگونه ارتباط تلفنی با شورای توسعه استان برقرار نشده است.
انتهای پیام

captcha