برگزیدگان مسابقات قرآن «مدهامتان» در فارس معرفی شدند
کد خبر: 3791325
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶

برگزیدگان مسابقات قرآن «مدهامتان» در فارس معرفی شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ اسامی برگزیدگان مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» ویژه اعضای كانون‌های مساجد فارس برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام حسین امیدی، مسئول كانون‌های مساجد فارس امروز، 29 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران از اعلام اسامی برگزیدگان مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» در این استان خبر داد و گفت: بیش از 500 نفر در این دوره از مسابقات در فارس به رقابت پرداختند.
وی افزود: در بخش ترتیل آقایان، علیرضا ایزدی، محمدمهدی جمالی، محمدامین شاهسوند حسینی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و در رشته تحقیق نیز میلاد عظیمی، محمدمهدی روحانی سروستانی و هادی افخمی مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
امیدی بیان كرد: در رشته صحت قرائت نماز در بخش آقایان، محمد صالح بهرامیان، محمدحسین مرادی و حسن شرفی به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.
مسئول كانون‌های مساجد فارس ادامه داد: همچنین علی آبتین در بخش حفظ جز 30 آقایان به مقام اول رسید و علی ناظری و مهدی شادمانی به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند و در بخش اذان آقایان نیز مهدی جعفری، محمدمهدی عباس‌فرد و علیرضا آزادی به ترتیب به رتبه‌های اول تا سوم رسیدند.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات در بخش بانوان نیز برگزار شد که در بخش صحت قرائت نماز، هانیه اسدزاده، فاطمه راد و فاطمه بهرامیان به رتبه‌های اول تا سوم دست پیدا کردند، تاکید کرد: سنا کریمی، رقیه عظیمی و زهرا فتحی در بخش حفظ 30 جز بانوان به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.
امیدی، الهام استوار و سیده سمانه علیزاده امیرسالاری را به عنوان نفرهای اول و دوم بخش حفظ کل بانوان اعلام كرد و گفت: فاطمه نعمتی، فاطمه سلطان پور و مریم بیگی هر سه از نی ریز و از کانون جامع مهدی (عج) در رشته ترتیل به رتبه‌های اول تا سوم رسیدند.
مسئول كانون‌های مساجد فارس ادامه داد: همچنین آسیه دهقان و سمیه غفاری در رشته تحقیق بانوان به ترتیب مقام‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند.
انتهای پیام

captcha