برگزاری تجمع بزرگ بانوان با عنوان «پرچمداران فاطمی» در قروه
کد خبر: 3791370
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳

برگزاری تجمع بزرگ بانوان با عنوان «پرچمداران فاطمی» در قروه

گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه با اشاره به نزدیک شدن با میلاد حضرت فاطمه(س) گفت: در کنار برنامه‌های دیگرمیلاد حضرت زهرا سلام الله علیها، یک تجمع بزرگ بانوان با عنوان پرچمداران فاطمی سلام الله علیها در شهرستان قروه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه امروز، 29 بهمن ماه از برگزاری هفتاد و سومین جلسه ستاد شئون فرهنگی مناسبت‌های دینی شهرستان با موضوع برنامه‌های میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و اعتکاف خبر داد.
وی با اشاره به نزدیک شدن با میلاد حضرت فاطمه(س) افزود: در کنار برنامه‌های دیگرمیلاد حضرت زهرا سلام الله علیها، یک تجمع بزرگ بانوان با عنوان پرچمداران فاطمی سلام الله علیها در شهرستان قروه برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام منتشلو با اشاره به اینکه در روزهای آینده جشن میلاد امام باقر علیه السلام را نیز در پیش خواهیم داشت، بیان کرد: با همکاری روحانیون مستقر سطح شهرستان و مساجد این جشن مبارک نیز در شهرستان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه ایام اعتکاف با آغاز سال نو شمسی مقارن است، افزود: با توجه به شرکت مومنین در سال گذشته در این برنامه معنوی که با روز طبیعت هم زمان بود، پیش بینی می‌شود امسال نیز همچون سال گذشته استقبال خوبی از این برنامه صورت بگیرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه با اشاره به اینکه در سال گذشته 465 نفر در هفت مسجد از مساجد سطح شهرستان معتکف بودند، گفت: پیش بینی این است در اعتکاف آینده مساجد شهرستان پذیرای 600 نفر از مومنین باشند.
حجت الاسلام بابائیان امام جمعه قروه با اشاره به اینکه در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، گفت: نیاز است تا یک برنامه خاص برای جشن میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها هم به عنوان روز مادر و هم به عنوان روز زن برای بانوان داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال هستیم و مسلما در این روزها حجم خرید بالا خواهد رفت، افزود: از جمله برنامه‌هایی که در این جشن بزرگ باید در نظر گرفته شود انتقال فرهنگ حمایت از کالای ایرانی است.
یادآور می‌شود؛ در پایان این جلسه مصوب شد که جشن بزرگی ویژه میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها در سالروز میلاد آن بانوی بزرگ در سالن ورزشی پهلوان تختی برگزار شود.
انتهای پیام

captcha