اصحاب رسانه بیانیه «گام دوم انقلاب» را مطالعه کنند
کد خبر: 3792970
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳

اصحاب رسانه بیانیه «گام دوم انقلاب» را مطالعه کنند

گروه معارف- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه باید بیانیه «گام دوم انقلاب» را که توسط مقام معظم رهبری بیان شده با دقت مطالعه کنند، تصریح کرد: دوره پیش رو در جمهوری اسلامی که به تازگی گام‌های خود را برداشته، می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

اصحاب رسانه بیانیه «گام دوم انقلاب» را مطالعه کنندبه گزارش ایکنا از مازندران، محمدحسین صفارهرندی صبح امروز پنجم اسفندماه در همایش رسانه در گذر انقلاب که به همراه تجلیل از رسانه‌ها در ساری برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید هادی باغبانی گفت: یک اشکال بزرگی که در رسانه‌های امروز وجود دارد فدا شدن دقت برای سرعت است. اگر رسانه‌ها بتوانند در حوزه‌های مختلف اثرگذار باشند آن زمان به باروری خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه  شهید هادی باغبانی، یک رسانه محسوب می شود، افزود: کار امثال شهید باغبانی و آوینی یک کار تاثیرگذار است چراکه به دنبال حقیقت گویی بوده‌اند و اکنون در مصاف رسانه‌ای که با کشورهای غربی داریم از نظر ابزاری هیچ برابری وجود ندارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: قدرت پیام در رسانه‌ها مهم‌تر از ابزار است و برای نمونه می‌توان قدرت پیام‌های امام را در ابتدای انقلاب توسط نوار و کاست‌ها شاهد بود و منبرها که پیام‌های دعوت به حقانیت در جهان منتشر شد.

وی با بیان اینکه پیام رسانه‌های انقلابی در حال حاضر به دنیا منعکس شده است،  افزود: یکی از رسانه‌های جمهوری اسلامی سردار سلیمانی است چرا که جهان به قدرت حقانیت این فرد پی برده‌اند و ما شاهدیم حتی در اغتشاشات جلیقه زردها در فرانسه عکس سردار سلیمانی بر دست گرفته می‌شود.

صفار هرندی اظهار کرد: در حال حاضر چالش‌های مدیریتی موجب مشکلات کنونی در کشور شده و باید نگاه سردار سلیمانی‌ها و اندیشه مقاومت در کشور ایجاد تا مشکلات برطرف شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه، اصحاب رسانه باید بیانیه «گام دوم انقلاب» را که توسط مقام معظم رهبری بیان شده  با دقت مطالعه کنند، تصریح کرد: دوره پیش رو  جمهوری اسلامی است و به تازگی گام‌های خود را برداشته و افراد تازه‌ای را در حال تربیت است که می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

در ادامه این همایش محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه همه وجودمان را برای پاسداری از انقلاب فدا می‌کنیم، اظهار کرد: ‏بسیج رسانه با هدف منسجم شدن و تمرین برای پایداری از انقلاب اسلامی تشکیل شده است.‏

وی با اعلام اینکه هدف دشمن براندازی نظام بوده است، تصریح کرد: رسالت سازمان بسیج رسانه انسجام در بین ‏اصحاب رسانه است.‏

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اعلام اینکه اهالی رسانه طوری قلم بزنند که سبب خشنودی دشمن نشوند و این معیار می‌خواهد، گفت: جبهه ‏باطن با هزار رنگ در صحنه است و همه ما نیاز به بصیرت و شناخت داریم.‏

اصحاب رسانه در زمین دشمن بازی نکنند

وی با بیان اینکه، باید با شاخصه‌های اسلام ناب محمدی را بشناسیم و برای مقابله با جبهه لبیرال دموکراتیک گام برداریم، افزود: رسانه نیازمند معیار است و دشمنی دشمنان هر روز ادامه دارد اما اصحاب رسانه باید با هوشمندی عمل کنند و حرفی را عنوان نکنند که بازی در زمین دشمن باشد.

ضرورت اطلاع‌رسانی کارکردهای نظام 

عبدالمهدی حق شناس مسئول بسیج رسانه مازندران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه سازمان بسیج رسانه به دنبال حقیقت است، ‏تصریح کرد: کارکردهای نظام باید به مردم اطلاع داده شود.‏

وی با اشاره به اینکه افتخار می کنیم که رسالت انبیاء را دنبال می کنیم، افزود: امروز کسی رسانه را نداشته باشد در جنگ ‏شکست می خورد.‏

مسئول بسیج رسانه مازندران وظیفه رسانه‌های انقلابی را الگوی فرهنگی درست برای جامعه، ترویج اتحاد و همدلی و ‏انقلابی ماندن برشمرد و اظهار کرد: باید برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی رسانه‌ها با جریان‌سازی درست پیام انقلاب را ‏ترویج و نهادینه کنند.‏

به گزارش ایکنا مازندران در این مراسم از خانواده شهید مدافع حرم هادی باغبانی تجلیل شد،شهید مدافع حرم هادی باغبانی در شهریور 1362 در روستای داربدین روشن بهنمیر بابلسر متولد شد؛ وی خبرنگار و مستندسازی بود که با شروع جنگ در سوریه به همراه یک گروه از مستندسازان ایرانی برای ثبت دقیق جنایات سلفی‌ها و تکفیری‌ها به این کشور سفر کرد و در تاریخ ۲۸ مرداد ۹۲ با شدت گرفتن درگیری ها به شهادت رسید.

همچنین در این مراسم از پوستر نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران رونمایی شد.

انتهای پیام

captcha