آثار ١١ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر شرهانی داوری می‌شوند
کد خبر: 3793005
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴
رحمتی:

آثار ١١ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر شرهانی داوری می‌شوند

گروه فرهنگی - معاون امور هنری و سینمایی اداره کل ارشاد اسلامی استان ایلام از بررسی ٨٠ اثر برای شرکت در بخش نهایی جشنواره ملی تئاتر شرهانی خبر داد و گفت: ١١ گروه نمایشی در بخش پایانی این جشنواره داوری خواهند شد.

آثار ١١ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر شرهانی داوری می‌شوند
به گزارش ایکنا از ایلام، عبدالحسین رحمتی، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل ارشاد اسلامی استان ایلام امروز در نشست هماهنگی این جشنواره در دهلران گفت: در این جشنواره ١١ گروه با ٨٠ اثر از مناطق مختلف کشور حضور دارند که این آثار بازبینی و داوری شدند و در شورای نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کارهای آنها در دست اقدام است.
وی این جشنواره را اولین رویداد فرهنگی هنری استان در سطح ملی دانست و افزود: این جشنواره با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت است و همه ما در قبال این فرهنگ غنی مسئولیت داریم و باید هرچه در توان داریم برای بهتر برگزاری جشنواره بکار گیریم .
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل ارشاد اسلامی استان نمایش خیابانی دهلران در سطح کشور را مطرح شده دانست و گفت: بهترین بازیگران سینما و تلویزیون برای داوری این جشنواره حضور دارند و به احترام شهدا حتی حق الزحمه هم نمی گیرند .
رحمتی گفت: اجرای نمایش خیابانی در شهر دهلران و بخش های موسیان و زرین آباد نیز پیش بینی شده است .
علی مجلسی - معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دهلران هم در نشست هماهنگی این جشنواره گفت: با همکاری و همراهی مسئولان شهرستان و مدیران کل استانی این جشنواره بین دهم تا پانزدهم اسفند ماه سال جاری در دهلران برگزار می شود .
مجلسی افزود: هماهنگی های لازم با دستگاه های شهرستانی برای مشارکت گسترده در هر چه بهتر برگزاری این جشنواره انجام شده و آمادگی لازم برای برگزاری این جشنواره در شهرستان فراهم است .
جشنواره تئاتر شرهانی پیش از این منطقه ای بود و برای اولین سال است که بصورت ملی در دهلران برگزار می‌شود .
انتهای پیام
captcha