ترویج فرهنگ ایثار و شهادت؛ نیاز نسل جدید برابر تهاجم فرهنگی
کد خبر: 3793079
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت؛ نیاز نسل جدید برابر تهاجم فرهنگی

گروه سیاست و اقتصاد ــ سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز نسل جدید برای مقابله با تهاجم فرهنگی است که موچب بیمه کشور در برابر بیگانگان می‌شود.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز نسل جدید در برابر تهاجم فرهنگیبه گزارش ایکنا از زنجان، کریم مسگرجماعت، سرپرست آموزش و پرورش ابهر شامگاه دیروز یکشنبه، ۵ اسفندماه در دیدار با تعدادی از مادران شهدای ابهر که به مناسبت میلاد حصرت زهرا(س) برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و با بیان این که شهدا حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولان دارند، گفت: تکریم و احترام خانواده‌های بزرگوار شهدا که ولی نعمتان ما هستند وظیفه‌ای ملی و همگانی است.
 وی با اشاره به نقش مادران و همسران شهدا در تشویق آنان به مبارزه و حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، افزود: امنیت و عزت کنونی کشور را مدیون از جان گذشتگی های شهدا و صبر و استقامت خانواده های آنان هستیم.
وی با تاکید بر این که جنگ ما با دشمنان در قالب جنگ اقتصادی و تهاجم فرهنگی ادامه دارد، اظهار کرد: ما وظیفه داریم تا با انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل های جدید به آنها بیاموزیم که باید از حق و اسلام دفاع کنیم و در مقابل جهان‌خواران بایستیم و با خوی استکباری آنها مبارزه کنیم.
این مسئول با بیان اینکه جوانان به ویژه نسل چهارم و پنجم انقلاب طعمه اصلی دشمنان در جنگ‌نرم هستند، یادآور شد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب بیمه این نسل از انقلاب در برابر تهاجمات فرهنگی بیگانگان می‌شود.
شایان ذکر است در این دیدارها که با هدف تجدید میثاق با آرمان های شهدا و تکریم والدین آن‌ها بود، با خانواده‌های شهیدان گروسی، احمدی، جعفری و نوری دیدار و از آنها تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام
captcha