توان و قدرت ایران اسلامی رو به افزایش است
کد خبر: 3793343
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴
حجت‌الاسلام کریمی‌تبار:

توان و قدرت ایران اسلامی رو به افزایش است

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه تحریم‌ها وجود دارد، اما دشمنان می‌دانند که نمی‌توانند نظام اسلامی را متوقف کنند، گفت: توان و قدرت ایران اسلامی رو به افزایش است.

توان و قدرت ایران اسلامی رو به افزایش است
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز در مراسم تجلیل از مسئولان کارگروه‌های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان، ایلام اظهار کرد: حضرت زهرا (س) یک انسان مبارک و از برترین انسان‌هاست وبرترین انسان‌ها یعنی ائمه اطهار (ع) نیز از نسل آن بانوی گرامی هستند .
وی بابیان اینکه نسل حضرت زهرا (س) دنیا را فراگرفته است، ابراز کرد: امروز انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است، انقلاب اسلامی برگرفته از نسل حضرت زهرا (س) به رهبری حضرت امام راحل است، انقلاب اسلامی یک نظام مبارک است و امروز در جهان نورافشانی می‌کند .
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام با اشاره به اینکه امروز رژیم غاصب اسراییل به ‌شدت احساس خطر می‌کند، افزود: این امر به برکت دهه فجر انقلاب اسلامی است و فعالیت در عرصه گرامیداشت انقلاب اسلامی یک توفیق الهی است .
کریمی تبار با تأکید بر اینکه رسانه ملی و سایر رسانه‌ها، در زمینه‌سازی و تبلیغ کردن نقش مهم و عالی بر عهده داشتند، تصریح کرد: هنر این است که باید امروز خط‌شکن و جلودار بود و انقلابی عمل کرد که موجب تداوم انقلاب اسلامی خواهد شد .
وی نشان دادن دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی را یک امر بسیار ضروری برشمرد و گفت: امروز باید در مقابل همه تهاجمات تبلیغی دشمنان و بمباران‌های رسانه‌ای آنان، دستاوردهای انقلاب اسلامی نشان داده شود و باید دانست که انقلاب اسلامی روند روبه‌پیشرفت خود قوی‌تر از گذشته ادامه می‌دهد .
امام‌جمعه ایلام با اشاره به اینکه دشمنان خود نیز می‌دانند که تهدیدهای آنان راه به‌جایی نخواهد برد، عنوان کرد: میانگین رشد علمی ما 11 برابر دنیاست و این چیز کمی نیست، عرصه‌ای است که بازشده است، موانعی وجود دارد اما قابل‌حل است .
وی گفت: تحریم‌ها وجود دارد، اما دشمنان می‌دانند که نمی‌توانند نظام اسلامی را متوقف کنند، توان و قدرت ایران اسلامی رو به افزایش است و دشمن مجبور است که با ما کنار بیاید و همواره درحال‌توسعه و پیشرفت هستیم .
کریمی‌تبار تصریح کرد: الحمدالله مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضوری پرشور و گسترده داشتند، حضور کم‌نظیری بود و زحمات و تلاش‌های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مثمر ثمر بوده است، برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی متعلق به جناح خاصی نیست و هر برنامه‌ای که موجب تفرقه شود باید از آن دوری کرد
انتهای پیام
captcha