ظرفیت انجمن اولیا و مربیان، جامعه را به سمت تعالی سوق می‌دهد
کد خبر: 3793495
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱

ظرفیت انجمن اولیا و مربیان، جامعه را به سمت تعالی سوق می‌دهد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با تأکید بر اینکه استفاده از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان جامعه را به سمت تعالی سوق می‌دهد، گفت: تقویت این جایگاه با برنامه‌ریزی درست می‌تواند موجب ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه شود.

ظرفیت انجمن اولیا و مربیان،جامعه را به سمت تعالی سوق می‌دهد

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد دستورانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان شب گذشته، 6 اسفند در جلسه شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان استان سمنان با حضور مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه استان سمنان در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، فعالیت فرهنگی و پرورشی و توسعه متوازن رتبه اول کشور را دارد، اظهار کرد: موفقیت‌های مختلف دانش‌آموزان در زمینه‌های آموزشی و پرورشی نشان‌دهنده این است که سمنان رتبه خوبی داشته است.

وی ادامه داد: انجمن اولیا و مربیان حلقه اتصال بین ارکان آموزش‌وپرورش است که در این راستا با اتخاذ راهکارهای کارشناسی و تقویت اعتماد بین این سه ضلع می‌توان این سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی را در مسیر رشد و بالندگی قرار داد.

دستورانی متذکر شد: ظرفیت انجمن اولیا و مربیان جامعه را به سمت تعالی سوق می‌دهد که تقویت این جایگاه و داشتن برنامه‌ریزی هوشمندانه موجب ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه می‌شود.

به گفته وی، پوشش تحصیلی در استان ۱۲ درصد از میانگین کشوری بالاتر است که سمنان از نظر شاخص باسوادی بسیار مطلوب و در زمره سه استان برتر کشور قرار دارد که نشان می‌دهد برای افزایش باسوادی در این خطه تلاش می‌شود.

انتهای پیام

captcha