نصرالله: دیدار امام خامنه‌ای با اسد اشکهایم را سرازیر کرد
کد خبر: 3793777
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

نصرالله: دیدار امام خامنه‌ای با اسد اشکهایم را سرازیر کرد

گروه بین‌الملل ـ دبیرکل حزب‌الله لبنان در واکنش به دیدار بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه، با رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: دیدن تصویر بشار اسد و امام خامنه‎ای اشکانم را سرازیر کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری mtv.com.lb؛ سیدحسن نصرالله، در دیدار با هیئت‌هایی از زنان حزب‌الله لبنان به مناسبت ولادت حضرت فاطه زهرا(س) تصریح کرد: زمانی که تصویر امام خامنه‌ای را در کنار بشار اسد دیدم، اشکانم سرازیر شد.

وی در این دیدار با اشاره به هدف قرار دادن محور مقاومت از طریق تحریم‎ و محاصره‌، گفت: عنوان نخست جنگ کنونی، گرسنه نگه‌ داشتن و محاصره مالی برای تحت فشار گذاشتن مقاومت و تسلط بر ماست و باید در پی پاسخگویی باشیم.

سیدحسن نصرالله با بیان اینکه جنگی که اکنون علیه ما به راه افتاده به رهبری دونالد ترامپ، رئیس‌جمهورآمریکا، برای گرسنه نگه‌داشتن ما و محاصره مالی است، تأکید کرد: همواره در نبرد با دشمن اسرائیلی و داعش پیروز بوده‎ایم و به اذن خداوند در همه درگیری‎های آتی نیز پیروز خواهیم بود.

دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: هدف آن‌ها ضربه زدن به معنویات ماست و باید برای مقابله با این جنگ اراده و صبر داشته باشیم.
 
یادآور می‌شود بشار اسد روز دوشنبه در نخستین سفر خود به ایران بعد از آغاز بحران در کشورش در سال ۲۰۱۱ ، در تهران مورد استقبال مقامات عالی کشورمان قرار گرفت. او در این سفر دیداری صمیمانه با مقام معظم رهبری داشت و پس از آن با حسن روحانی، رئیس‌جمهور کشورمان، دیدار و گفت‌وگو کرد که این دیدارها بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عربی و بین‌المللی داشت.
 
انتهای پیام
captcha