سیستان ‌و بلوچستان؛ میزبان گردشگران اتریشی
کد خبر: 3793826
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

سیستان ‌و بلوچستان؛ میزبان گردشگران اتریشی

گروه فرهنگی ــ معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان گفت: ‌۲۰ گردشگر اتریشی بر اساس یک برنامه زمان‌بندی شده، استان سیستان و بلوچستان را به‌عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده و وارد این استان شده‌اند.

مجتبی میرحسینی، معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی سیستان وبلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: تعداد 20 گردشگر اتریشی بر اساس یک برنامه زمان‌بندی شده، استان سیستان و بلوچستان را به‌عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده و وارد این استان شده‌اند.
وی اظهار کرد: سیستان و بلوچستان دارای جاذبه‌های طبیعی بی‌نظیری است که در صورت شناخته شدن، می‌تواند مقصد گردشگران داخلی و خارجی شود؛ در برخی نقاط استان، دریا و کویر و جنگل کنار هم مشاهده می‌شود.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان افزود: گردشگران اتریشی روز گذشته ضمن بازدید از مناطق گردشگری منطقه سیستان، با زیبایی‌های کویر لوت نیز آشنایی پیدا کردند که بسیار مورد علاقه آنان قرار گرفته است.
وی بیان کرد: این گروه در مدت زمان 8 روزه‌ای که برای حضور در سیستان و بلوچستان اختصاص داده‌اند، صبح امروز از موزه منطقه‌ای جنوب شرق کشور در زاهدان نیز بازدید کردند.
میرحسینی با بیان اینکه این گروه گردشگران قرار است به منطقه تفتان نیز سفری داشته باشند و از نزدیک با جاذبه‌های بکر طبیعی و خدادادی این منطقه آشنا شوند، افزود: بازدید از نقاط مختلف تاریخی، طبیعی و گردشگری در شهرستان‌های ایرانشهر، نیکشهر، سرباز، چابهار و کنارک از دیگر برنامه‌های تدارک شده توسط این گروه است.

انتهای پیام

captcha