مراسم سالگرد شهدای گمنام و یادواره شهدای شهر «تازیان» برگزار می‌شود
کد خبر: 3794768
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
جانشین حوزه مقاومت بسیج امام رضا‌(ع) تازیان:

مراسم سالگرد شهدای گمنام و یادواره شهدای شهر «تازیان» برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مراسم دومین سالگرد شهدای گمنام و یادواره شهدای شهر تازیان شهرستان در بندرعباس ۱۵ اسفندماه برگزار می‌شود.

مراسم سالگرد شهدای گمنام و یادواره شهدای شهر «تازیان» برگزار می‌شود

عیسی آبسینه، جانشین حوزه مقاومت بسیج امام رضا‌(ع) تازیان در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، گفت: مراسم دومین سالگرد شهدای گمنام و یادواره شهدای شهر «تازیان» برگزار می‌شود.
وی افزود: این مراسم شامگاه چهارشنبه، ۱۵ اسفندماه بعد نماز مغرب و عشا در گلزار شهدای گمنام شهر تازیان با عطرافشانی قبور مطهر شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های این عزیزان، عزاداری، مدیحه‌سرایی، روضه‌خوانی و سخنرانی همراه خواهد بود.
وی شهیدان را مظهر عدالت، عظمت، پایداری، انسجام ملی، دلاورمردی، شجاعت، ایثار و عشق به اسلام و رهبری دانست و گفت: مردم تازیان به میزبانی شهدای والامقام افتخار می‌کنند.
آبسینه شهدا را مقدس‌ترین و با‌ارزش‌ترین یادگاران دوران دفاع مقدس برشمرد و افزود: حضور پربرکت شهدای گمنام و سایر شهدای هشت سال دفاع مقدس، نعمت بزرگی است که باید قدر آن را دانست و شایسته است به بهترین شکل یاد و خاطره این بزرگواران زنده نگه داشته شود.
جانشین حوزه مقاومت بسیج امام رضا‌(ع) تازیان گفت: پیکر مطهر این دو شهید گمنام با تشییع باشکوه و به‌یادماندنی مردم در شهر تازیان به خاک سپرده‌ شده است که همچون نگینی استان می‌درخشد؛ لذا از عموم امت شهیدپرور و خانواده شهدا مقاومت بسیج دعوت می‌شود در این مراسم معنوی حضور به هم رسانند.
انتهای پیام

captcha