ذخیره‌سازی ۷۱۶ تُن کالای اساسی در لرستان
کد خبر: 3794897
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵

ذخیره‌سازی ۷۱۶ تُن کالای اساسی در لرستان

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهر‌های مختلف استات خبر داد و گفت: ۷۱۶ تن کالای اساسی در استان برای ایام پایانی سال ذخیره‌سازی شده است.

ذخیره‌سازی 716 تُن کالای اساسی در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، محمدرضا صفی‌خانی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، امروز، 12 اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار و عرضه اقلام مورد نیاز مردم از 15 تا 28 اسفندماه نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در شهرستان‌ها‌ی مختلف استان‌ متناسب با شرایط هر شهرستان برگزار می‌شود.
وی با ذکر این مطلب که نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در خرم‌آباد در 200 غرفه از 15 تا 28 اسفندماه برپا خواهد شد، ادامه داد: اقلام مورد نیاز مردم با قیمت‌های مناسب در این نمایشگاه عرضه می‌شوند.
صفی‌خانی با تأکید بر این‌که در حوزه ذخیره‌سازی کالاهای اساسی نیز با تمهیدات اندیشیده شده توسط مدیریت ارشد استان، ستاد تنظیم بازار و همکاری سازمان جهاد کشاورزی اقدامات لازم انجام شده و کمبودی وجود ندارد، یادآور شد: در همین راستا 200 تن سیب، 400 تن پرتغال، 50 تن شکر و 6 تن برنج و 60 تن گوشت گوسفندی و گوساله منجمد در سطح استان ذخیره‌سازی شده و در ایام پایانی سال در اختیار هم‌استانی‌های لرستانی قرار می‌گیرد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در ادامه با اشاره به این‌که با تمهیدات اندیشیده شده مشکلی در راستای تامین کالاها و اقلام اساسی در سطح استان وجود ندارد، افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مردم استان در ایام پایانی سال کمترین دغدغه را داشته باشند و در این راستا از تمام ظرفیت خود استفاده خواهیم کرد.
وی با یادآوری این مطلب که طرح ویژه نظارتی بازار در ایام پایانی سال از ابتدای بهمن‌ماه در سطح استان آغاز شده و در قالب 50 اکیپ ثابت و سیار با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله بسیج، بازرسین اصناف، تعزیرات حکومتی، پایانه‌های مسافربری و اماکن نیروی انتظامی بر بازار نظارت خواهیم کرد، افزود: هم‌استانی‌های عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به سامانه 124 اطلاع دهند تا موارد در کمترین زمان ممکن مورد بررسی قرار گیرد.
صفی‌خانی با ذکر این مطلب که با توجه به این‌که مسئولیت کمیته تنظیم بازار ستاد خدمات سفر برعهده این سازمان است، اضافه کرد: تاکنون چندین جلسه هماهنگی در این راستا برگزار شده است.

انتهای پیام

captcha