چهارمین نشست ارکان اجرایی جمعیت بانوان فرهیخته استان هرمزگان برگزار شد
کد خبر: 3794929
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶

چهارمین نشست ارکان اجرایی جمعیت بانوان فرهیخته استان هرمزگان برگزار شد

گروه اجتماعی- رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان هرمزگان از برگزاری چهارمین نشست ارکان اجرایی جمعیت بانوان فرهیخته استان هرمزگان خبر داد.

چهارمین نشست ارکان اجرایی جمعیت بانوان فرهیخته استان هرمزگان برگزار شد

به گزارش ایکنا از هرمزگان، مریم ریاضی طهرانی رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان هرمزگان در این جلسه که عصر شنبه ۱۱ اسفندماه سال جاری در سالن کنفرانس اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد به تشریح عملکرد یک‌ساله این جمعیت پرداخت.
وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، تعداد چهار نشست ارکان اجرایی جمعیت بانوان فرهیخته استان برگزارشده است.
رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان هرمزگان ادامه داد: همچنین در این مدت کارگروه‌های تحقیقی درمجموع، ۱۵ جلسه برگزار کرده‌اند و مصوباتی نیز داشته که تا حد زیادی از آن‌ها محقق و پیگیری شده است.
ریاضی طهرانی بیان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی امنیت در فضای مجازی، همایش شمیم وصل با حضور طلاب شیعه و اهل سنت، کارگاه آموزشی زن و هویت اسلامی در هفته وحدت، کارگاه آموزشی کیفیت‌بخشی به خانواده، کارگاه آموزشی نقش زنان در سلامت و تعالی خانواده از دیگر فعالیت‌های انجام‌شده توسط جمعیت بانوان فرهیخته استان در سال جاری است.
رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان هرمزگان در پایان گفت: کارگاه آموزشی نوع نگاه در مبحث تذکر لسانی، همایش آوای گوهرانه، همایش زیر سایه باران، بازدید از پایگاه‌ها و اعزام مشاوران به مساجد، مدارس و هیئات مذهبی و همکاری با دفاتر تسهیلگری در محلات از دیگر فعالیت‌هایی است که در سال ۹۷ صورت گرفته است.
انتهای پیام

captcha