همایش «مدرسه ایرانی ـ معماری ایرانی» در یزد آغاز شد
کد خبر: 3795327
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

همایش «مدرسه ایرانی ـ معماری ایرانی» در یزد آغاز شد

گروه اجتماعی ــ هشتمین همایش ملی و اولین همایش بین‌المللی «مدرسه ایرانی ـ معماری ایرانی» با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در یزد آغاز شد.

همایش «مدرسه ایرانی ـ معماری ایرانی» در یزد آغاز شدبه گزارش ایکنا از یزد، هشتمین همایش ملی و اولین همایش بین‌المللی «مدرسه ایرانی ـ معماری ایرانی» صبح امروز 14 اسفندماه با حضور سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش و مهرالله رخشانی‌مهر، رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور در محل دانشگاه یزد آغاز شد.
این همایش به مدت سه روز با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و مدیران نوسازی مدارس کشور، پیمانکاران مدرسه‌ساز و جمعی از دست‌اندرکاران و مسئولان آموزش و پرورش و نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس در محل دانشگاه یزد برگزار می‌شود.
هویت‌بخشی به فضاهای آموزشی، ورزشی و تربیتی و احیا معماری اسلامی ایرانی با رعایت الگوهای بومی، الگوهای توسعه پایدار در آمایش سرزمین و شرایط محیط‌های آموزشی، تربیتی و جمعیتی در مکان‌یابی مدارس و مراکز، تکنولوژی ساخت و صنعتی‌سازی، مدرسه سبز و ملاحظات ارگونومیک و فضاهای آموزشی از جمله محورهای همایش است.
برگزاری کارگاه‌های آموزشی و برپایی نمایشگاه آثار ارسالی از دیگر برنامه‌های همایش است و در مراسم اختتامیه از خالقان آثار برتر هر بخش تجلیل می‌شود.

انتهای پیام

captcha