مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور زنجان معرفی شد
کد خبر: 3795610
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور زنجان معرفی شد

گروه سیاست و اقتصاد ــ حجت‌الاسلام عنایت‌الله شامی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور زنجان شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور زنجان معرفی شدبه گزارش ایکنا از زنجان، 14 اسفندماه طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام تقوی، معاون منابع انسانی دفتر مرکزی مقام معظم رهبری در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، حجت‌الاسلام عنایت‌الله شامی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور زنجان شد.
حجت‌الاسلام عنایت‌الله شامی در این مراسم با تاکید بر این‌که طی سال‌های اخیر، با حرکت و شتاب جدیدی در راستای مدیریت جامعه مواجه هستیم، اظهار کرد: مقام معظم رهبری با اعلام برنامه گام دوم انقلاب، ابتدا توصیه‌هایی در خوصوص علم و دانش را مطرح کردند؛ چراکه اولین پیامی که به پیامبر (ص) ابلاغ شده، بحث علم و دانش است و در واقع علم، مهم‌ترین منشا تحولات جامعه به‌شمار می‌رود.
وی ادامه داد: تمدن امروزی غرب نیز محصول تلاش دانشمندان مسلمان و نظریه‌های علمی افرادی همچون ابوعلی‌سینا و ابوریحان است. این در حالی است که اگر علم و اخلاق‌مداری کنار هم قرار گیرد، منشا خیر و برکت خواهد بود؛ در واقع علم و دین با هم مطرح می‌شود و علم محصول خرد جمعی و دین محصول باورهای معنوی است.
شامی تصریح کرد: خوشبختانه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد جنبش‌های علمی بوده‌ایم. در کنار پرداختن به مباحث علمی باید مباحث اخلاقی هم مورد توجه باشد و آحاد جامعه با معنویت، دین‌داری و اخلاق در کنار علم‌اندوزی آشنا باشند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور استان زنجان خاطرنشان کرد: نهاد، کمک‌کار دانشگاه است تا پیگیر رشد معنویات و اخلاق در کنار علم‌آموزی باشد و با آن‌چه در توان دارد، شرایطی را ایجاد می‌کند تا در زمینه رشد علمی و اخلاقی قدم‌های بزرگی برداشته شود.
انتهای پیام
captcha