اپلیکیشن اندروید «گام دوم انقلاب» طراحی شد
کد خبر: 3795628
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹

اپلیکیشن اندروید «گام دوم انقلاب» طراحی شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ طلبه برنامه‌نویس حوزه علمیه با مشارکت مؤسسه پژوهشی «یاسین عصر» نرم‌افزار اپلیکیشن اندروید «گام دوم انقلاب» را در بستر تلفن همراه برای ارائه بخش‌های مختلف بیانیه رهبر معظم انقلاب اسلامی طراحی کرد.

اپلیکیشن اندروید «گام دوم انقلاب» طراحی شد

پرستو مروجی، مدیر پروژه «بازی نبرد برای ایمان» و مدیر مؤسسه پژوهشی «یاسین عصر» در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ از طراحی نرم‌افزار اپلیکیشن اندروید «گام دوم انقلاب» از سوی وحید جعفری، مهندس طلبه و برنامه‌نویس حوزه علمیه خبر داد و اظهار کرد: نرم‌افزار اندروید «گام دوم انقلاب» در بستر تلفن همراه اپلیکیشن رایگانی است که علاقه‌مندان می‌توانند با نصب اپلیکشن اندروید از این حرکت انقلابی حمایت کنند.

وی افزود: از ویژگی‌های این اپلیکیشن اندروید، دسترسی راحت کاربران به بخش‌های مختلف متن جامع و تخصصی بیانیه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی)، رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

روحیه علمی و جهادی متضمن دستیابی توسعه و پیشرفت است

مروجی بیان کرد: هدف اپلیکیشن اندروید «گام دوم انقلاب» این است که با بهترین اطلاع‌رسانی در زمینه‌های مختلف و کاربردی در خصوص چگونگی نقشه راه آرمانی انقلاب اسلامی مبتنی بر بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری، این امکان را به کاربران بدهد تا با روحیه علمی، جهادی و انقلابی‌گری، آینده‌ای همراه با پیشرفت و توسعه برای نظام و افق آینده رقم بزنند.

وی اشاره کرد: علاقه‌مندان جهت دریافت این نرم‌افزار می‌توانند از طریق لینک yasinasr.ir/bfd_download/9204 اقدام و یا از طریق کافه بازار می‌توانند این اپلیکیشن را دانلود کنند.

معرفی نرم‌افزار «گام دوم انقلاب»

مروجی با بیان اینکه بیایید با خواندن این بیانیه و عمل کردن به آن، گامی در راه رضایت امام زمان(عج) برداریم، گفت: متن کامل بیانیه «گام دوم انقلاب» از رهبر معظم انقلاب اسلامی برگرفته از تارنمای farsi.khamenei.ir بوده و در این نرم‌افزار، در 4 بخش «مقدمه، برکات انقلاب، انقلاب چهل ساله و توصیه‌های اساسی» شامل «پیروزی انقلاب و مطالبه‌های دهه پنجم انقلاب، شعارهای جهانی و فطری، دفاع ابدی از نظریه نظام انقلابی، برداشتن گام‌های استوار در آینده، علم و پژوهش، معنویّت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی و روابط خارجی و سبک زندگی اسلامی» به صورت کاملاً خوانا دسته‌بندی شده است.

حامد فکوری

انتهای پیام

captcha