آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در ۳ نقطه سمنان برگزار شد
کد خبر: 3796140
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در ۳ نقطه سمنان برگزار شد

گروه اجتماعی ــ رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان از برگزاری ششمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی هم‌زمان با سراسر کشور در سه نقطه استان سمنان خبر داد.

آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در 3 نقطه سمنان برگزار شد

حسن رهایی، رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان ظهر امروز، 17 اسفند در بازدید از فرآیند برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در دانشگاه سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از سمنان با اشاره به اینکه این آزمون همزمان با سراسر کشور از صبح امروز 17 اسفند توسط جهاد دانشگاهی استان سمنان در سه حوزه امتحانی گرمسار، سمنان و شاهرود برگزار شد ادامه داد: دو هزار و 950 نفر در این آزمون به رقابت می‌پردازند، از این تعداد، یک هزار و 129 نفر خانم و یک هزار و 821 نفر نیز آقایان هستند.

به گفته وی؛ در حوزه امتحانی سمنان، تعداد یک هزار و 172 نفر، شامل 716 آقا و 456 خانم، در حوزه امتحانی شاهرود نیز یک هزار و 340 نفر شامل 861 نفر آقا و 479 نفر خانم، و حوزه امتحانی گرمسار تعداد 438 نفر شامل 244 نفر آقا و 194 نفر خانم، جمعاً تعداد دو هزار و 950 نفر در کل استان شرکت کردند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان یاداور شد: ششمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در حوزه سمنان در دانشکده برق و دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان، حوزه شاهرود در دانشگاه صنعتی شاهرود و همچنین حوزه گرمسار در دانشگاه پیام نور این شهر برگزار شد.

انتهای پیام

captcha