ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه همگانی است
کد خبر: 3796182
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه همگانی است

گروه سیاست و اقتصاد-امام جمعه دامغان ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت را وظیفه همگانی دانست و گفت: این فرهنگ باید بیش از گذشته در جامعه زنده نگه‌داشته شود.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه همگانی است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سید محمدحسینیان، امام جمعه سمنان امروز 17 اسفند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان با اشاره به اینکه ماه رجب ماه استغفار و توبه است و رحمت الهی در این ماه نازل می‌شود اظهار کرد: اعتکاف از فضیلت‌های این ماه است که به انجام اعمال و عبادات به‌ویژه خودسازی و تهذیب نفس و نورانی کردن دل‌ها توصیه‌شده است.

وی ادامه داد: ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگانی است و این فرهنگ باید بیش از گذشته در جامعه زنده نگه‌داشته شود.

حسینیان با اشاره به فرارسیدن هفته منابع طبیعی اذعان کرد: ثروت ملت‌ها از منابع طبیعی است که نباید تاراج شودکه در این راستا همه باید از فرهنگ منابع طبیعی و محیط‌‌ زیست آگاه شوند و از این روش منابع طبیعی را زنده نگه‌داریم.

به گفته امام جمعه دامغان؛ در حکم انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه باید بیانات مقام معظم رهبری سرلوحه دستگاه قضائی باشد، یاداور شد: رهبری یکی ازهشت توصیه که در این حکم داشتند استفاده از نیروهای سالم برای احیای حقوق مردم است.

انتهای پیام

captcha