یادواره ۲۷ شهید دهستان دولت‌آباد برگزار شد
کد خبر: 3796930
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶

یادواره ۲۷ شهید دهستان دولت‌آباد برگزار شد

گروه اجتماعی ــ یادواره ۲۷ شهید دهستان دولت‌آباد شهرستان نمین با حضور امام جمعه اردبیل‌ برگزار شد.

یادواره ۲۷ شهید دهستان دولت‌آباد شهرستان نمین برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده‌ ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، روز گذشته، ۱۹ اسفند‌ماه در یادواره ۲۷ شهید دهستان دولت‌آباد شهرستان نمین، گفت: ۲۶۰ کانال فارسی زبان به‌دنبال ایجاد استحاله فرهنگی و ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس هستند که بی‌شک با راه‌اندازی این کانال‌ها درصدد هستند تا نقشه‌های شوم خود را در جامعه اسلامی پیاده کنند و دستاورد‌های مقدس انقلاب اسلامی ایران را کمرنگ جلوه دهند.
وی ادامه داد: دشمنان و استکبار جهانی در عصری که هجمه‌های فرهنگی مهم‌ترین تهدید برای ما محسوب می‌شود درصدد تضعیف مقدس انقلاب اسلامی ایران هستند تا بتوانند نقشه‌های شوم خود را پیاده کنند.
نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل گفت: هیچ گاه به دشمنان اجازه نمی‌دهیم تا به اهداف شوم خود دست یابند که این مسئله نیازمند اهتمام مردم و مسئولان است تا بتوانیم در اعتلای ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی به بهترین شکل عمل کرده و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنیم.
عاملی با اشاره به اهمیت مراعات حال همدیگر در عید نوروز نیز تصریح کرد: انتظار ما از هم‌استانی‌ها این است که در این ایام مبارک با ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری گره از کار و مشکلات نیازمندان بگشایند و اجازه ندهند تا مستمندان و نیازمندان در این ایام مشکلی داشته باشند.
وی با اشاره به برگزاری یادواره ۱۴۴ شهید والامقام سه ماهه چهارم شهرستان خلخال نیز بیان کرد: این مراسم ارزشمند و معنوی فردا بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد مهدیه خلخال برگزار می‌شود که از مردم ولایی و شهیدپرور استان اردبیل برای حضور در این مراسم و محفل معنوی دعوت می‌شود.
انتهای پیام

captcha