آغاز مطالعات اجرای پروژه بزرگ تجاری ـ تفریحی چترود
کد خبر: 3796931
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

آغاز مطالعات اجرای پروژه بزرگ تجاری ـ تفریحی چترود

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از آغاز مطالعات اجرای پروژه بزرگ تجاری - تفریحی چترود خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه، 20 اسفند در نشست مشترک با فرماندار کرمان، بخشدار چترود، مدیرکل راه و شهرسازی استان و شهردار و اعضای شورای چترود پیرامون بررسی مسائل شهری بر ترسیع در بهره‌برداری از جاده دسترسی جدید به شهر چترود، تأکید کرد.
وی افزود: همچنین در این نشست مقرر شد دور برگردان محور کرمان - چترود در کیلومتر 35 در جاده جدید به طول سه کیلومتر باز و مسیر کنونی هم از طریق هماهنگی با پیمانکار عملیاتی شود.
پورابراهیمی بیان کرد: اقدامات نهایی این پروژه تا پایان سال انجام می‌شود و خرداد ماه سال 98 به بهره‌برداری خواهد رسید.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی همچنین در زمینه تعیین تکلیف واحدهای تجاری در چترود که با بازگشایی مسیر جدید دسترسی به این شهر امکان دارد با مراجعات کمتری مواجه شود تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی احتمالی که در زمینه اقتصاد واحدهای تجاری چترود ایجاد خواهد شد، باید تصمیمات لازم و صحیح گرفته شود.
وی ادامه داد: لازم است تا مجتمع تجاری تفریحی در چترود ایجاد شود که علاوه بر رونق اقتصادی برای این شهر، مردم کرمان هم از آن استفاده کنند.
بر این اساس و پس از موافقت فرمانداری و اداره کل راه و شهرسازی، مقرر شد تا این موضوع در قالب طرح توجیه فنی و اقتصادی از طریق نماینده شهرداری چترود و فرماندار کرمان و راه شهرسازی مطالعه شود که منافع مردم و کسبه بازار را داشته باشد.
گزارش نهایی این تصمیم نیز در جلساتی بعدی مورد طرح قرار می‌گیرد و مراحل بعدی آن شامل مراحل واگذاری زمین، اجرای پروژه و تامین مالی آن توسط دکتر پورابراهیمی مورد پیگیری قرار می‌ گیرد.
انتهای پیام

captcha