خلاقیت دانش‌آموزان رفسنجان در زمینه میناکاری روی ورق مس
کد خبر: 3796944
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

خلاقیت دانش‌آموزان رفسنجان در زمینه میناکاری روی ورق مس

گروه اجتماعی ــ مدیر پژوهش‌سرای امام محمدباقر(ع) از خلاقیت دانش‌آموزان در زمینه میناکاری روی ورق مس یاد کرد و گفت: تمام مراحل آن از مواد اولیه تا تولید در رفسنجان انجام می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، حمید خالقی، مدیر پژوهش‌سرای امام محمدباقر(ع) امروز دوشنبه، 20 اسفندماه در مراسم افتتاح نمایشگاه پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی در رفسنجان گفت: این جشنواره نوجوان خوارزمی ویژه متوسطه اول است که با محور بازارچه و کارآفرینی برگزار شده و از 80 مدرسه متوسطه اول حدود 52 مدرسه هرکدام به نوعی یک اثر یا بیشتر ارائه کردند.
وی افزود: حضور مدارس روستایی و از بخش‌های مختلف در این جشنواره و نمایشگاه پررنگ بوده و در مجموع بیش از 150 اثر از دانش‌آموزان به نمایش گذاشته شده است.
مدیر پژوهش‌سرای امام محمدباقر(ع) رفسنجان تصریح کرد: از مسابقات آزمایشگاهی و زبان انگلیسی در جشنواره دو نفر به مرحله استانی راه یافتند و برای بقیه رشته‌ها اردیبهشت‌ماه 98 با دعوت از تیم داوری که از معاونت پژوهشی دانشگاه ولیعصر(عج) انجام دادیم، داوری شده و آثار منتخب به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته 60 محور در کل کشور به مرحله کشوری راه یافته بود که 36 محور برگزیده شد، عنوان کرد: دو اثر از رفسنجان بود که جای بسی افتخار است.
خالقی تصریح کرد: محور بازارچه درست تبیین نشده چراکه باید تمام مراحل از تولید تا برندسازی طی شود و محور بازارچه فقط مرحله فروش باشد.
وی از خلاقیت دانش‌آموزان در زمینه میناکاری روی ورق مس یاد کرد و گفت: تمام مراحل آن از مواد اولیه تا تولید در رفسنجان انجام می‌شود.
انتهای پیام

captcha