تقدیر مدیرکل ارشاد یزد از مدیران آموزش‌وپرورش و صداوسیمای این استان
کد خبر: 3797030
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
به‌دنبال انتخاب یزد به‌عنوان پایتخت کتاب ایران؛

تقدیر مدیرکل ارشاد یزد از مدیران آموزش‌وپرورش و صداوسیمای این استان

گروه فرهنگی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از همراهی مدیران آموزش و پرورش و صدا وسیمای این استان به‌دلیل فعالیت‌های حوزه فرهنگ و هنر به ویژه در مبحث پایتخت کتاب ایران تقدیر کرد.

به گزارش ایکنا از یزد، مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از همراهی عباسعلی دانافر، مدیرکل آموزش و پرورش استان به‌دلیل فعالیت‌های حوزه فرهنگ و هنر به‌خصوص در مبحث پایتخت کتاب تقدیر کرد.
وی در این مراسم انتخاب پایتخت کتاب ایران به یزد را همراهی و همفکری تمام استان به ویژه آموزش و پرورش دانست و خواستار همراهی در این زمینه برای داشتن سالی مطلوب برای کتاب در حوزه کتاب و نشر آن شد.
همچنین در مراسمی دیگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور در صداوسیمای مرکز یزد از امیراحمد پهلوانیان، مدیرکل این سازمان به‌دلیل فعالیت‌های حوزه فرهنگ و هنر به‌خصوص در مبحث پایتخت کتاب تقدیر کرد.
جوادیان‌زاده از زحمات  پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای یزد به‌دلیل انعکاس مطلوب و همراهی صدا و سیما در حوزه فرهنگ و هنر در کسب عنوان پایتخت کتاب ایران با اهدای کتاب نفیس ‌محمود فرشچیان به مدیر‌‌کل صدا و سیما از وی تقدیر کرد.
جوادیان‌زاده با اشاره به انتخاب یزد به‌عنوان پایتخت کتاب ایران بحث گفتمان‌سازی در حوزه رسانه را بسیار مهم اعلام کرد.

انتهای پیام

captcha