آماده‌سازی ۷۵ جایگاه سوخت‌رسانی در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3797040
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶

آماده‌سازی ۷۵ جایگاه سوخت‌رسانی در خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی ــ مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان‌شمالی از آمادگی ۴۶ جایگاه بنزین و ۲۹ جایگاه سی‌ان‌جی برای تأمین سوخت تعطیلات نوروزی در استان خبر داد.

آماده سازی ۷۵ جایگاه سوخت‌رسانی در خراسان‌شمالی

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه استان، مجتبی شکوری، مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی اظهار کرد: ۴۶ جایگاه بنزین و ۲۹ جایگاه سی ان جی در استان برای خدمت‌رسانی به مسافران در طرح نوروزی، به ‌صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات‌رسانی هستند.
وی افزود: کارگروهی برای بازدید از وضعیت جایگاه‌های سوخت، ویژه ایام نوروز در منطقه تشکیل و پس از بازدید نواقص موجود باید در اسرع وقت رفع، تا مشکلی در تعطیلات پیش رو نداشته باشیم.
شکوری ادامه داد: این نظارت‌ها همراه با بررسی و ساماندهی وضع نظافت جایگاه‌ها و سرویس‌های بهداشتی، زیباسازی نمازخانه‌های جایگاه‌های سوخت بوده و در ایام نوروز هم با شدت بیشتر ادامه خواهد یافت.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان‌شمالی گفت: شهروندان با مشاهده نواقص و مشکلات احتمالی در جایگاه‌های سوخت می‌توانند با سامانه تلفنی ۰۹۶۲۷ به صورت شبانه‌روزی تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha