میزبانی ۱۱ مسجد شهرستان بروجن از معتکفان
کد خبر: 3797316
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰

میزبانی ۱۱ مسجد شهرستان بروجن از معتکفان

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن از میزبانی ۱۱ مسجد این شهرستان از معتکفان خبر داد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سیدابوالفضل صالحی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: آئین معنوی اعتکاف با همکاری هیئت‌های مذهبی در مساجد شهرستان بروجن برگزار می‌شود و در همین راستا و به‌منظور اجرای هر چه‌بهتر برنامه‌های فرهنگی و نیز ارتقای کیفیت برگزاری اعتکاف، جلسه‌ای نیز با حضور کارشناسان این اداره برگزار شد.
وی در‌خصوص زمان و نحوه ثبت‌نام در این مراسم معنوی، یاد آور شد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این مراسم معنوی می‌توانند تا 28 اسفند ۹۷، با مراجعه به سایت www.etekafchb.ir و یا با مراجعه‌ حضوری به مساجد شهرها و روستاهای اعلام شده، در این آیین معنوی نام‌نویسی کنند.
‌صالحی ادامه داد: با توجه به تقارن ایام اعتکاف با شروع تعطیلات نوروزی، از تعداد 11 مسجد میزبان اعتکاف در شهرستان بروجن، 8 مسجد شهری و 5 مسجد روستایی در این ایام پذیرای معتکفان هستند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن در‌خصوص اهمیت مراسم معنوی اعتکاف، گفت: اعتکاف در مسجد فرصتی است که انسان‌ها علی‌رغم مشغله‌های مربوط به آغاز سال نو، چند روز را در فضای روحانی و مقدس مسجد معتکف می‌شوند.
یادآور‌ می‌شود، مساجد برگزار کننده اعتکاف در شهرستان بروجن به ترتیب ذیل اعلام شده است: در شهر بروجن مسجد حاج کرامت ویژه آقایان و مسجد فاطمیه و مسجدالنبی (ص) ویژه بانوان؛ در شهر نقنه مسجد صاحب‌الزمان(عج) و مسجد قشقایی‌ها ویژه بانوان و مسجد جامع ویژه آقایان؛ در شهر بلداجی مسجد امام موسی کاظم (ع) ویژه بانوان و مسجد ابوذر غفاری ویژه آقایان؛ در روستای امام قیس مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ویژه بانوان و مسجد صاحب‌الزمان(عج) ویژه آقایان و در روستای سیبک مسجد صاحب‌الزمان(عج).
انتهای پیام

captcha