دانشجویان و همه جوانان سربازان رهبری هستند
کد خبر: 3797335
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

دانشجویان و همه جوانان سربازان رهبری هستند

گروه سیاست و اقتصاد ــ مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان کرمان گفت: دانشجویان و همه جوانان سربازان رهبری هستند و امیدواریم ما هم بتوانیم مثل شهدا سرباز خوبی باشیم، مناطق عملیاتی جنوب امروز زیارتگاه عاشقان شده است که دانشجویان علاقه‌مند زیادی امسال از استان کرمان به این مناطق اعزام می‌شوند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حمید انصاریان، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان کرمان امروز سه‌شنبه، 21 اسفند در مراسم اعزام 400 نفر از دانشجویان پسر و دختر از دانشگاه‌های جنوب استان کرمان در قالب راهیان نور گفت: شهدا با ایثار جانشان این مملکت را بیمه کردند و ما مدیون همه شهدا هستیم.
وی افزود: این سفر یک توفیقی است که خداوند به بندگان خاص خود عنایت کرده است و شهادت یک باب هست که این باب برای بندگان خاص خداوند بار می‌شود.
حجت‌الاسلام انصاریان بیان کرد: امروز شهدا وظیفه خود را خوب انجام دادند و آنچه که طی این 40 سال این انقلاب را بیمه کرده است خون همین شهدا است.
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان کرمان اظهار کرد: انقلاب اسلامی امروز قلوب مسلمین را فتح کرده است و در راهپیمایی اربعین این بر همگان روشن شده است.
وی تصریح کرد: دانشجویان و همه جوانان سربازان رهبری هستند و امیدواریم ما هم بتوانیم مثل شهدا سرباز خوبی باشیم، مناطق عملیاتی جنوب امروز زیارتگاه عاشقان شده است که دانشجویان علاقه‌مند زیادی امسال از استان کرمان به این مناطق اعزام می‌شوند.
انتهای پیام

captcha