درخشش سینمای اصفهان در سال ٩٧
کد خبر: 3797498
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲

درخشش سینمای اصفهان در سال ٩٧

گروه فرهنگی - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از درخشش برنامه‌هایی خبر داد که با محوریت هنر سینما در سال ٩٧ در استان اصفهان برگزار شد.

درخشش سینمای اصفهان در سال ٩٧

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی انصاری با اشاره به رویدادهای سینمایی اصفهان در سال ٩٧ گفت: برنامه‌های مختلفی با محوریت هنر سینما در سطح استان اصفهان انجام شده که از آن جمله می‌توان به برگزاری سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، جشنواره فیلم کوتاه حسنات، جشنواره فیلم کوتاه مهر سلامت، جشنواره فیلم فجر، راه اندازی پاتوق فیلم کوتاه و اختصاص سالن اکران های گروه هنر و تجربه در پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر اشاره کرد.
وی با اشاره به افتتاح پردیس سینمایی سیتی سنترادامه داد: این پردیس با ٨ سالن و ظرفیت ١٧٠١ صندلی با آخرین متد ها و فناوری ها و مطابق با استاندارد های روز دنیا همچنین پردیس سینمایی ساحل با ٩ سالن و ظرفیت ١٠٢٥ صندلی پذیرای اهالی سینما در شهر اصفهان است که با همکاری بخش خصوصی به بهره برداری رسیده است. در استان اصفهان با افتتاح سینمای شهرستان میمه و منطقه خوراسگان تعداد سینمای استان به ٣٠ مورد سینمای فعال و ٥٦ سالن فعال نمایش فیلم در سال ٩٧ می توان اشاره کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان همچنین درباره نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان گفت: از نکات قابل توجه جشنواره امسال میتوان به اکران تمامی فیلم‌های بخش سودای سیمرغ و نگاه ارزشی در برگزاری این جشنواره و پر رنگ نشان دادن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد. در کنار آن تکریم هنرمندان و اصحاب رسانه، اکران فیلم های فیلمسازان اصفهانی و استقبال چند برابری نسبت به سال‌های گذشته ازنکات شاخص این جشنواره بود و توانست اصفهان شهر گنبدهای فیروزه ای را در سطح کشور سرآمد و پویا و درخشان نشان دهد.
انتهای پیام

captcha