اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در ۱۴ بقعه کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3797581
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در ۱۴ بقعه کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی ــ مدیر روابط عمومی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در ۱۴ بقعه متبرکه با حضور ۳۰ مبلغ اعزامی خبر داد.

اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در 14 بقعه کهگیلویه و بویراحمد

رامین چرومی، مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: طرح آرامش بهاری از 28 اسفند 97 تا 14 فروردین 98 در بقاع متبرکه شاخص کهگیلویه و بویراحمد اجرا خواهد شد.
وی هدف از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری را ترویج فرهنگ وقف و خیراندیشی و فرهنگ زیارت و مودت، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت باورهای دینی مردم و ترویج معارف قرآن و اهل بیت(ع) عنوان کرد.
مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بهره‌برداری از ظرفیت‌های امامزادگان و بقاع متبرکه به‌منظور ترویج و فرهنگ و توسعه معارف قرآنی و توسعه گردشگری مذهبی و ارائه خدمات به آحاد مختلف مردم را از دیگر اهداف اجرای طرح اعلام کرد.
چرومی بیان کرد: طرح آرامش بهاری با حضور 30 روحانی اعزامی از قم و روحانیان استان و همچنین طلاب حوزه علمیه بانوان در بقاع امامزادگان شاخص استان از جمله بی‌بی حکیمه(س)، امامزاده جعفر(ع) گچساران، امامزاده مختار و شاه غالب(ع) بویراحمد، امامزاده ابراهیم اسدالله(ع) بهمئی، امامزاده میرسالار و آقامیر(ع) کهگیلویه و بویراحمد و مسجد بین راهی روستای توت نده دنا برگزار می‌شود.
وی تشکیل ستاد خبری و اطلاع‌رسانی طرح آرامش بهاری، درج شعار تبلیغی (مرکز افق، طرحی نو در بقاع متبرکه با هدف ارتقای سطح خدمات اجتماعی، فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه در سال 98 در بقاع متبرکه) و پخش تیزر، آنونس رادیویی و زیرنویس از صداوسیمای استان را از برنامه‌های اجرایی طرح برشمرد.
مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد نصب بنر نظرسنجی طرح در بقاع مجری طرح آرامش بهاری، پخش زنده مراسم تحویل سال نو در یکی از امامزادگان شاخص استان با رویکرد طرح آرامش بهاری از شبکه استانی (جلب مشارکت و بهره‌گیری از ظرفیت رسانه) و تولید بسته‌های اطلاع‌رسانی با اولویت بروشور پیرامون معرفی بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان و درصورت برخورداری از زائران خارجی چندزبانه را از دیگر برنامه‌های اجرایی طرح آرامش بهاری ذکر کرد.
انتهای پیام

captcha